#1 Skrevet Desember 9, 2010 Hei Har kjøpt meg ett AGM batteri av denne typen i dag ODYSSEY, skulle sjekke opp hvilke batteripoler jeg må ha, for å koble det opp i helga. Ekstra utstyr har jeg motor/coupe varmer Spørsmål 1: Er dette en sikring av noe slag "den jeg holder dekslet på". kan jeg klippe vekk den boksen og koble de 2 ledningene rett til + ? Og er den sorte ledningen til venstre + på dynamoen eller er det den Sorte til høyre ? Spørsmål 2: Hva er dette for en slange, Ventilering ? går til panser ser det ut som (snipp snipp?) Spørsmål 3: Når jeg hadde koblet polene på igjen, så virket ikke alarmen på nøkkelen, hva sjedde der må låses manuelt nå da virker alt ? litt mystisk at batteri i fjernkontrollen skulle gå tomt akkuratt nå må noe resettes ? Spørsmål 4: Jeg mangler en Plast Justeringsskrue fremme ved høyre lykt, hva går denne til Bruk nummer på spørsmål vis du svarer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2010 Alle poler ble rengjort skikkelig når jeg monterte igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2010 1. Ingen sikring såvidt jeg vet. 2. Ventilering av knallgass ved lading. Den går videre mot førersiden på min bil, vet ikke nøyaktig hvor den ender opp. 3. Sett nøkkelen i tenningen, slå på tenningen og trykk på fjernkontrollknappene. Da skal den fungere igjen (vanlig prosedyre når en har tatt av strøm på batteriet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...