#1 Skrevet Desember 9, 2010 Hei Jeg er på farta til å kjøpe disse... http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310187370902 Er dette bra greier, og er prisen grei? Ca 800,- inkl. frakt til Norge. Noen andre steder de er å få kjøpt med TUV papirer? Hørte med Kollevold, men de slangene var ikke TUV godkjent. Er det noen som har erfaring med å få dette godkjent...TUV=godkjent..? eller ikke? Takker for alle svar Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2010 Jeg kjøpte slike slanger til min golf 2 GTI (ikke montert enda) men de ser veldig bra ut, og Goodridge er et bra kvalitets merke! Kan sjekke esken og se om det står noe om TUV der. Står dette på linken din i teksen : Our Goodridge kits ARE TUV approved 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2010 Jeg kjøpte slike slanger til min golf 2 GTI (ikke montert enda) men de ser veldig bra ut, og Goodridge er et bra kvalitets merke! Kan sjekke esken og se om det står noe om TUV der. Står dette på linken din i teksen : Our Goodridge kits ARE TUV approved Jepp, men er de tuv godkjent så skal det vel følge med papirer? Får slanger fra disse uten tuv også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2010 Hei Det står følgende: "note a very few very early Golf Mk1's (pre 1980) may have been fitted with Girling front calipers, this kit will not fit Girling calipers" Noen som vet om dette blir problem med VWII caliptere? Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...