Fast and furious 5 er på vei.

Anbefalte innlegg

Har et så inderling ønske om at de kunne lagd film i vinteromgivelser en gang jeg. Gjerne med litt skikkelig 4x4 biler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det kan bli grei underholdning jeg :) ikke nødvendigvis bra handling, men en ok film :P

ps: ser jo ut som det blir en samling av skuespillere fra alle de andre filmene og det har jeg savnet :) så hver positiv til det motsatte er bevist :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom opp en trailer-reklame øverst på den ene siden med bilde av Serena fra Gossip Girl, så trodde først de hadde fått med henne. DET hadde vært knall. :)

Som nevnt over, blir sikkert grei underholdning som må sees, men tviler det er noe høydare handlingsmessig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen Vin Diesel med her? : klø :

Du er ikke på Facebook, skjønner jeg? Ser ham opptil flere ganger i traileren jeg : smil :

Og av hva jeg kan se, er rollebesetning bestående av alle som hadde en mer eller mindre hovedrolle i nr 1,2 og 4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha!! Vin Diesel er så blodharry at det er moro :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke på Facebook, skjønner jeg? Ser ham opptil flere ganger i traileren jeg : smil :

Og av hva jeg kan se, er rollebesetning bestående av alle som hadde en mer eller mindre hovedrolle i nr 1,2 og 4.

Ahh,se der ja. :D:o

Men er jo litt lame at han duden som spiller Han i Fast and Furious Tokyo Drift,plutselig står opp i fra døden og er med i denne filmen da. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh,se der ja. :D:o

Men er jo litt lame at han dusen som spiller Han i Fast and Furious Tokyo Drift,plutselig står opp i fra døden og er med i denne filmen da. : klø :

Tenkte akkurat det samme... : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke hvordan det var, men rekkefølgen på de 4 første stemmer jo heller ikke, 4'n skulle vert mellom 2 og 3 tror jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart ikke Letti står opp igjen å er med også.... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fast and the furious er bare sååå 2001 a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fast and the furious er bare sååå 2001 a

Folk får mene hva de vil. Men det er relativt store opphold mellom hver gang det slippes "bil" filmer på denne planeten. Derfor sier jeg ja takk til alle nye filmer som handler om bil selv om det er melking av F&F kua eller Death race 2 som er på vei. Jeg gleder meg selv om det er sååå 2001 og ønsker andre bilfilmer også hjertelig velkommen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir sikkert like dårlig som 2,3 og 4... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitat fra Teaser:

One last drop, and we'll disappear forever.

JIPPIIII! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 èrn var jo ikke halv gærdi den da: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som ikke liker de filmene mååååå jo ikke se dem... så slutt og klag : rolleyes

Jeg for min del... Liker slike filmer... :D

Knut-Erik... Håper det kommer en death race 2 jeg... :D hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir sikkert grei underholdning dette :)

Greit at en bil har tilstrekkelig med muskler, men trekke ett bankhvelv ut av veggen : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knut-Erik... Håper det kommer en death race 2 jeg... :D hehe...

Bare til info så har den kommet den;) Var en grund til at jeg nevnte den:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.