Anbefalte innlegg

Kutter svingene kun når det er mørkt ute å har god oversikt over veien :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser utrulig mange som kutter svinger uten å se en dritt hva som kommer i møtende feltet. Hvordan er det mulig å tru at det aldri kan komme en møtende bil? Ser også mye idiotiske forbikjøringer der de starter forbikjøring i en sving uten oversikt: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kutter veldig lite svinger egentlig her, og ofte må eg vike for andre som kutter svingene som ikkje greier å komme seg tilbake i fila si i tide, er nesten litt fristende å gji faen og berre holde mi sia og om dei treffe meg så til helvete me dei!

 

Så slutt og kutt svingene om du vil leve!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Quattro. Trenger ikke kutte svinger. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger meg heller ytterst med hjulspinn, såsant jeg kjører Audien ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

urutt, du må da svinge høyre -> venstre for å komme tilbake på veien...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kutter svingene kun når det er mørkt ute å har god oversikt over veien :):)

 

Gjorde jeg og helt til jeg møtte en syklist en mørk kveld uten lys, det var jævlig skummelt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kutter svingene kun når jeg har 100% oversikt!

Men kan komme med en liten historie ang kutting av svingene. Pendlet for noen år tilbake fra Molde til Ormen Lange prosjektet hver dag. Som vanlig kuttet jeg noen svinger, kom til kaia og ventet på ferge. Plutselig kommer en kar, banker på sideruta og sier: Det er IKKE LOV å kutte svinger på offentlig vei og det er livsfarlig. Sa til han fint at han kan ta avisen han hadde i hånda, sette seg i bilen sin og lese den! En time senere var jeg på teppe til HMS sjefen til Aker og det viste seg at han som hadde snakket til meg var Shell HMS sjef for Ormen Lange :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, den svei litt :P men alikevel så var ingen av dere på jobb og han må tåle et surt tryne når han først kommer med slike nesevise kommentarer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.