#26 Skrevet Januar 19, 2011 jepps.. Men det er jo ikke automatisk akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 19, 2011 jepps.. Men det er jo ikke automatisk akkurat halv-automatisk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 20, 2011 Kaller det automatisk jeg da det er en motor som stiller lykta og jeg ikke trenger å gå forran å stille med en skrutrekker;) Men greit. Da er det jeg som tok feil. Men bilen var hvertfall levert org med xenon og 2'er feil fikk jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 20, 2011 Fikk EU ok med xenon ettermontert uten problem på min A6 C5 Til og med på biltilsynet sa dem ikke noe når jeg skulle godkjenne senkesett, dei klaga berre på at høgdejusteringa var feil. Så dei justerte den for meg Men regner med at jeg berre hadde flaks da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 21, 2011 På A6 C5 var det mer vanlig med original xenon en på C4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...