Vintervedlikehold i dagens TreffPunkt...

Anbefalte innlegg

I nyeste TreffPunkt tar Brynhilsen og Næss oss med på vintervedlikehold av bilen slik det virkelig skal gjøres i mine øyne. Takk! Flott og lettlest artikkel, det eneste jeg stusset litt på var "Quick Detailer" som jeg nå har funnet ut av hva er.

Må innrømme at jeg selv ikke er den største gnikkeren men liker ren og ryddig bil og dette inspirerte til å gjøre jobben bedre neste gang. Må bare kjøpe inn noen remedier først, holder ikke med bare høytrykkvasker og motorvask i sprøytra :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin artikkel, passet bra siden jeg tenkte å ta en vaskerunde i morgen! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var hyggelig å høre.. Lå noen timer bak den vaskerunden der da det blåste stiv kuling ute og var vel mellom -10 og -15 effektive ute, så da er det ikke like artig å søle og leke med vann :)

Joachim tok bilder og gjorde min tekst mer magasinvennlig, så all ære til han som sitter ut i de små timer og skriver artikler for TP :)

Men takk for hyggelig tilbakemelding :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.