Hvor bestille D2S pærer som faktisk funker på passat 3bg

Anbefalte innlegg

Trenger pærer til min bil som har ufatterlig dårlig lys. Hvem selger rimelige og skikkelige pærer som faktisk funker. vill gjerne ha 6000k og best mulig lys, men har hørt at det har vært en del problemer med å få pærer til å fungere på passaten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer at de orginale ballastene på passat 3bg er ømfintelige.. Jeg hadde aldri problemer med phillips 4300K..byttet ut med 6000K fra dybvik-trading, og det funket lenge fint..men så begynte den ene siden å ikke tenne ved start..finner ingenting feiil noe sted, har sprayet alle kontakter nå, og ikke noe feilskjær på ei god stund nå.. Så ballastene er rett og rett ikke glad i kinapærer! Men på andre siden, har det aldri vært noe, så kan jo for så vidt anbefaler http://www.dybvik-trading.no, de koster ikke mer enn at det går ann å prøve. De lyser værtfall pent! Hvis du skal være 100% sikker vil jeg kanskje ha skummet ebay etter rimelige phillips el borsch pærer..men der trur jeg du får max 5000K.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes lyset på passaten er så ræva at jeg må bruke tåkelysene forran konstant for å se noe.

Skal ha mest mulig lys for minst mulig penger og som funker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes lyset på passaten er så ræva at jeg må bruke tåkelysene forran konstant for å se noe.

Skal ha mest mulig lys for minst mulig penger og som funker.

Hvis du ikke ser lenger enn 5-10m som tåkelysene lyser så vil jeg tro at det er mer enn pærene som er galt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tråden der inneholder ingen D2S pærer som jeg kan se... Bare replacement pærer for kit fra vme... Var ute etter billige og bra pærer som er bare å bytte ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke ser lenger enn 5-10m som tåkelysene lyser så vil jeg tro at det er mer enn pærene som er galt.

Ser lengre, men må ha på tåkelysene for å se skikkelig. Hadde en a6 før og der var nærlyset dobbelt så bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tråden der inneholder ingen D2S pærer som jeg kan se... Bare replacement pærer for kit fra vme... Var ute etter billige og bra pærer som er bare å bytte ut.

Inlegg 5 se på det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme problemet på kjerringa sin ser bedre med parklys og grøftlys enn med bare xenon på.Derfor skal jeg bytte pærer først eller så får jeg prøve med d2s enon kit og bygge om litt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser lengre, men må ha på tåkelysene for å se skikkelig. Hadde en a6 før og der var nærlyset dobbelt så bra

Så du ser skikkelig opp til 10m med andre ord? For tåkelys lyser ikke lenger. :)

Men, hadde samme problemet på min 3BG og det jeg gjorde var å rengjøre innsiden av lyktelinsen og polere opp lykten igjen. Det gjorde STORE utslag på min. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har pærer liggende. Skal du ha best mulig lys, så må du ha 4300k. De gir bedre lys enn 6k.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe må man nå prøve for det er skrekkelig å ikke ha skikkelig lys!!

Vet mange som har klaget på div billig pærer til passaten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver og skal bestille lit pærer selv for og prøve ut litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må være noe med lyktene på din bil som er galt.. min har gått 160 og har aldri opplevd dårlig lys!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke helt se hva som er galt, lyktene ser bra ut og langlysene funker fint, men nærlysene er de mest ræva nærlysene jeg har sett på lenge. Skal prøve med pæreskifte og rengjøring av lykt.

Pærene svekkes jo noe over tid...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg byttet til pærer fra vvme på min gamle og det funket fint. etterhvert så ville ikke den ene tenne og da måtte man flytte brytern til parklys et par ganger så kom den på. lyset ble ihvertfall veldig bra synes nå jeg.

er en tråd har inne på forumet hvor de teste alle de forskjellige styrkene og der kommer det helt klart fram er 6000K git best lys

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan koplet du de lærene da? Er vell egentlig pærer med ledninger som er beregnet for kit'ene til vvme

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vvme selger vel d2s pærer også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda de selger d2s pærer som er replacement for kit'ene deres

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en tråd har inne på forumet hvor de teste alle de forskjellige styrkene og der kommer det helt klart fram er 6000K git best lys

Det er vel øynene som ser også!

En 20-åring har betydelig bedre syn enn en 50-åring. For en eldre person tar det mye lenger å tilvenne seg mørket, enn en yngre. Videre vil en eldre person se i 6000K-lys mye dårligere enn lys fra en 4300K-pære.

Sikkert en grunn til at standard er 4300K på de fleste biler.........

For en del år tilbake skulle alle lys være gule husker jeg, særlig franske biler hadde dette som standard.

Er det ikke noen optikere her inne som kan utdype dette bedre enn meg tro?

slenger med denne:

4300K has an approximately 3100lm output, which is more than 3x the light output of the traditional halogen light and is the color temperature with the most output. The light appears fairly white, and has light yellowish hue when reflected off the road identical to the OEM HID equipped vehicles. It is ideal for customers who do a lot of back road or canyon driving and need the optimal visibility.

6000K has an approximately 2900lm output, which is 3x the light output of the traditional halogen light and slightly less light output compared to the 4700K. Although it has a bit lesser light output, it emits pure whiter light with a slight tint of blue.

8000K has an approximately 2500lm output, which is about 3x the light output of the traditional halogen light and slightly less light output compared to the 6000K. While it has a bit lesser light output, it emits bluer light than the 6000K. This is one of the most popular of all color temperatures by customer demand.

10000K has an approximately 2300lm output, which is more than 2x the light output of the traditional halogen light. 10000K produces a deep blue light output approaching violet and the blue is noticeably deeper than the 8000K. This is the most popular color temperature by customer demand.

12000K has an approximately 2000lm output, which is more than 2x the light output of the traditional halogen light. This color temperature puts out a deep bluish violet light and is deeper colored than the 10000K. It is for customer who are looking for the most extreme and most exotic looking light output.

bulb_color.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Originalpærer" ala Osram el Philips burde gjøre susen :)

Og 4300K er ettersom det jeg har lest meg frem til tidligere det som gir best lysbilde, spesielt på mørke og regnvåte veier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve noen pærer, har bestilt noen fra VVME og noen andre på ebay så får vi se hva som funker.

Bestilte et sett med 5000K.

Hadde nokk gått for Philips eller Osram sine pærer dersom jeg var sikker på at jeg kom til å ha denne bilen en stund, men bytter vell som vanlig til våren ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble Osram sine pærer med 4300K , fikk fin pris så da var det bare å ta ekte vare :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hvordan ble det? lyser ikke helt rått fra bilen min heller. bestilte D2S 5000K fra vvme

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.