#1 Skrevet Desember 10, 2010 Låner nå en bil der olja etter lang tids bruk ikke blir varmere enn ca 82 grader. Vet det er kaldt ute, men vannet blir 90 grader. Er det noe galt da eller skal det være slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2010 Nå veit jeg ikke hva som er normalt på disse bilene, men så lenge den er over/ligger rundt 80º gjør det ingenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2010 min ligger vel ca på 90g uansett kulde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2010 Mener denne også har gjort det tidligere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2010 Kan jo hende det er sensor som spøker? Vet ikke om den i bunpanna er kombi med temp og nivå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2010 Oljen min er hvertfall 90-110 grader nå selv om det er kaldt, det krever litt leking på parkeringsplass for å åpnå 110grader da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...