a4,1.8 turbo 97 mod stoppet plutselig

Anbefalte innlegg

Heisann...

Lurer på om nån kan hjelpe meg litt..Jeg hadde audien min stående å bakke mens jeg gjore noen erender, når jeg kom tilbake så hadde den plutselig bare stoppet..Ikke ville den starte etterpå, akkurat som om den ikke har gnist eller nåkka..Den gikk normalt på turtall og temperaturen var normal før den stoppet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må se om du kan kjørt en diagnose på den først. Så ta det deretter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. skal høre med en kompis i mårra om han tar med seg diagnoseutstyret å kommer å tar en test..takk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den chippet? Jeg opplevde en gang at bilen ikke ville starte. Totalt død ut av intet. Jeg hadde kjørt til butikken og når jeg skulle gå igjen var det ikke liv. Det var strøm på bilen. Der viste det seg at det var en kodesokkel (Plasseres i noen tilfeller mellom chip og kretskort) som hadde en dårlig lodding som hadde tatt kvelden. Fikk byttet kodesokkel hos han som chippet bilen min, og vips ville den kjøre igjen.

Fikk da opp feilkode om at det ikke var kontakt med ECU.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål espen..

jepp,bilen er chipet. får se når man tar diagnose ka som dukker opp da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.