Innendørs selvvask i trondheim

Anbefalte innlegg

Topic sier sitt.

Hvor finner jeg det?

 

-Stefan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ren bil på Heggstadmyra, K2000 på sluppen. A samme bygg som NAV avdeling Lerkendal ved Siemens.

Så har du en selvvask ved snapdrive rett ved siden av i sorgenfriveien. Portene er på baksia, så ser dem ikke fra veien.

Har også selvvask innendørs på Statoil i Innherredsveien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også vaskemuligheter inne i mekke-hallen på Shell Bilbyen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale K2000, ikke dei reneste og fineste lokala, men gjør jobben til en billig penge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stjeler tråden litt :)

 

Finnes det selvvask-haller med underspyling i Trondheim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stjeler tråden litt :)

 

Finnes det selvvask-haller med underspyling i Trondheim?

 

K2000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nettopp å prøvde K2000. For å si det slik, det er lenge til jeg skal tilbake dit.

 

De 2 første automatene jeg prøvde ville ikke ta imot 10'ere. Slangen til forvasken lakk, så buksa å skoene mine fikk mer forvask enn bila. Og når jeg var ferdig med å tørke av bilen, så var den fortsatt våt pga all fukten der inn. Men det positive var at de hadde underspyling :)

 

Tror jeg skal holde meg til Ren Bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger Ren Bil? Er det innendørs?

 

Det mest negative med K2000 er at det er dyrt der, men det er dyrt på alle andre stedene i Tr. Heim også (Statoil Tunga er helt ekstreme!)

Men igjen er K2000 veldig greie, da de gir meg lov til å vaske med bøtte og mitt der (selvfølgelig så lenge jeg ikke lager kø)

 

Forvask/avfetting bruker jeg aldri, så da slipper jeg det problemet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ren Bil ligger på Heggstadmoen, nær Sandmoen.

 

Det er innendørs ja, med 6 plasser med hver sin port. K2000 hadde 5 plasser med felles inngang og utgang, så det ble noe trangt. Det ble nylig pusset opp der, så alt er nytt.

 

Man får kjøpt vaskekort som også gir rabatt, betal 500,- og få 700 på kortet (eller noe lignende). Men det er ofte folk glemmer igjen kortene sine i automaten : rock : Tror jeg har funnet kort til en verdi av 5-600 tilsammen :)

 

Anbefales!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ren Bil ligger på Heggstadmoen, nær Sandmoen.

 

Det er innendørs ja, med 6 plasser med hver sin port. K2000 hadde 5 plasser med felles inngang og utgang, så det ble noe trangt. Det ble nylig pusset opp der, så alt er nytt.

 

Man får kjøpt vaskekort som også gir rabatt, betal 500,- og få 700 på kortet (eller noe lignende). Men det er ofte folk glemmer igjen kortene sine i automaten : rock : Tror jeg har funnet kort til en verdi av 5-600 tilsammen :)

 

Anbefales!

 

Skal vere enig med at renbil er finere og renere, men når jeg vasker bil så liker jeg og bruke svampen min og ikkje kostene på annlegget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår det som at dette er utenfor bomringen også? Det gidder ikke jeg ass :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår det som at dette er utenfor bomringen også? Det gidder ikke jeg ass :P

 

stemmer det ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snap Drive(sorgenfri) sin vaskehall er gulle god! litt utdatert, men liker meg bedre der enn k2000.. (kanskje fordi jeg jobber der? :P ) Kan stå lenge der også med svamp og bøtte, litt dumt at det bare kommer kaldvann fra springen der da. 4 vaskebåser med hver sin port, er god plass der inne. Er også selvvask på snapdrive tiller, men kun to båser og en smule trangt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det egentlig noen andre enn K2000 der du kan bruke vaskehanske og hanske.

 

Litt lei av ingenting fungerer på k2000.

 

Ren bil har jo digert skilt om at det ikke er lov å bruke egne vaskemidler eller noe i den duren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell i elgesetergata. Bruker som oftest den. Billig og alltid alt i orden, eneste ulempen er at det er jævla mye taxi'er som vasker der, så blir litt kø noen ganger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.