#1 Skrevet Desember 11, 2010 Lyset virker noen ganger i dørposisjon hvis det er veldig kaldt. Er det noe rele eller styringsboks jeg kan prøve å bytte? lyset fungerer på bryteren men ikke i dørposisjon. Er likt selv med alle dører oppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2010 Styreenheten for kupelys er integrert i styreenheten for sentrallåsen, og er igjen kombinert med sentrallåsmotoren som sitter under baksetet. Begynn med det enkle først, å kontrollere bryterne i dørkantene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2010 Styreenheten for kupelys er integrert i styreenheten for sentrallåsen, og er igjen kombinert med sentrallåsmotoren som sitter under baksetet. Begynn med det enkle først, å kontrollere bryterne i dørkantene. Takker for innspill Er det vakumpumpa/styreenheten den svarte enheten under baksetet vi snakker om? Dørbrytrerene mener jeg virker. Hvis jeg prøver å åpne døra med tenning av og har glemt lysa går lys alarmen hver gang. Men uansett for å kontrollere bryterene så skal de ledningene bare jordes eller kobles sammen? Mener det var to ledninger på S4`n, har ikke sett etter på 100`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...