Anbefalte innlegg

har fått et tilbud på 40mm kyb dempere og fjører til 2500,- er disse demperene å anbefale? har oxo planer om 17 tommere men folk anbefaler 18 tommere, men jeg er usikker pga mye dårlige veier her jeg bor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KYB har jeg ikke erfaring med dessverre..

 

Angående felger må du nesten bare følge hjertet.. Jeg har 17" med 215/45 dekk på sommer, og jeg tror ikke det er mye forskjell fra 225/40-18 i hvor hardt det er.. Er en del dårlige veier her på Sunnmøre, så jeg synes det er hardt nok.. Nå til sommeren med senkesett blir det iallefall mye hopping i hull i veiene regner jeg med..

 

18" er såklart tøffere da, så det blir vel mest en vurderings-sak.. Er man forsiktig så går det meste bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både 17 og 18" er bra på b4. Jeg ville nok gått for 17 fordi jeg syns det passer bilens form bedre. KYB er en stor og kjent leverandør av dempere, tror ikke de utmerker seg noe spesielt i noen retning egentlig. Ville helt klart gått for 60/40 fordi b4 blir fort veldig lav bak iforhold til fremme. Og det ser veeeldig rart ut. :)

 

2500 var jo skambillig da. Brukt el? Pass på at det er gassdempere ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får igjennom en kammerat (bestefaren han eier et verksted i bergen, får de til innkjøpspris) får oxo gule koni til 6800,- Syns det er veldig mye penger å bruke på dempere, når ikke jeg skal kjøre så sinnsykt aktivt. Er jo forsåvidt en orginal motor. men han på verkstedet sa at jeg ikke får bilen godkjent med 60/40. og han anbefalte oljedempere, for han sa at gassdempere hadde en tendens til å bli for harde til audi 80. noen som vet om noen andre senkesett og hvor man får kjøpt dem til en rimelig pris??

takker for svar!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.