#1 Skrevet Desember 11, 2010 På min S4 så høres det ut som kjølevifta går uansett temp, høres ut som en Volvo 240 hvis jeg ruser motoren litt fra tomgang:confused: Noen som vet hvorfor? Kan det være en temp føler som ikke funker?...ser ingen feilkoder på Vagcom. Eller kan det være programert av en eller annen grunn og at jeg kan endre på dette i noe parameter med Vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2010 Ingen som vet? Er vel ikke elektrisk styrt denne vifta tror jeg så må jeg bytte hele skiten da el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2010 Er ikke dette en slurevifte da? Tyder kanskje på at den begynner å bli dårlig å må byttes. Om denne henger seg helt opp under kjøring så spinner du opp vifta til turtall den ikke er laget for, noe som kan resultere i at den "eksploderer" og bitene kan gjøre mye skade. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2011 Kunne du forklart lyden litt bedre? Kan det høres ut som noe slark i noe metall når den går ned til tomgang fra litt lett rusing til 2-3k rpm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2011 temperaturmekanisk slurevifte...kjøp elektrisk og slangekobling...=o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...