#1 Skrevet Desember 12, 2010 Gleder meg!! http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox360/2859/forza-motorsport-4-annonsert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2010 Jepp, i dag ble det offisielt. http://forzamotorsport.net/en-us/ForzaMotorsport4_VGA/ http://forzamotorsport.net/en-us/media/videos/default.htm#/video/4029/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2010 Gleder meg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2010 Dette blir GROMT:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2010 Can't wait!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2010 Bare det ikke blir rettet for mye mot Kinect så, slik at vi som bruker håndkontroll eller ratt må lide for det. Spent på sluttresultatet her, men tør av en eller annen grunn ikke å ha de helt store forventningene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 12, 2010 Bare det ikke blir rettet for mye mot Kinect så, slik at vi som bruker håndkontroll eller ratt må lide for det.Spent på sluttresultatet her, men tør av en eller annen grunn ikke å ha de helt store forventningene. Hvorfor ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2010 Jepp, i dag ble det offisielt. http://forzamotorsport.net/en-us/ForzaMotorsport4_VGA/ http://forzamotorsport.net/en-us/media/videos/default.htm#/video/4029/ Noen som hvet baner som kommer med på spille syns jeg så en liten snutt av rudskogen på intro videoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 12, 2010 Hvorfor ikke? Bedre å ikke forvente stort og få en positiv opplevelse, enn å forvente at det knuser alt og bli skuffet. Selv om jeg selvsagt håper at Forza 4 blir et stort steg framover i forhold til Forza 3. Bare dette ikke er i desperasjon av at GT5 kom nå, og at de forhaster seg, men at de virkelig bruker tida veldig bra og leverer et knall spill. Gjør egentlig ingenting om det kommer en utsettelse eller to, og at dette kommer som den første tittelen til en ny utgave av Xboxen, som det går rykter om kommer i 2012. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 12, 2010 Ohh,dette blir NICE! Men håper man kan spille med kontroll også? Gidder ikke og stå/sitte og ratte slik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 12, 2010 Ohh,dette blir NICE! Men håper man kan spille med kontroll også? Gidder ikke og stå/sitte og ratte slik! Dette står i artikkelen, "featuring support for Kinect as well as the classic controls ". Ikke et spill basert på Kinect, men kun support. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 12, 2010 Bedre å ikke forvente stort og få en positiv opplevelse, enn å forvente at det knuser alt og bli skuffet. Selv om jeg selvsagt håper at Forza 4 blir et stort steg framover i forhold til Forza 3. Bare dette ikke er i desperasjon av at GT5 kom nå, og at de forhaster seg, men at de virkelig bruker tida veldig bra og leverer et knall spill. Gjør egentlig ingenting om det kommer en utsettelse eller to, og at dette kommer som den første tittelen til en ny utgave av Xboxen, som det går rykter om kommer i 2012. Ser den;) Har trua på at Turn 10 gjør jobben sin, også denne gang: rock : Tenk så gøy det hadde vært med Rudskogen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 12, 2010 Nice, gleder meg til dette Men håper også på at ikke blir altfor kinect fokusert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 15, 2010 så en snutt med drifting fra rudskogen der jeg også ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 15, 2010 Noen som hvet baner som kommer med på spille syns jeg så en liten snutt av rudskogen på intro videoen Det er rudskogen ja:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 15, 2010 Det er rudskogen ja:D Johooo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 15, 2010 så en snutt med drifting fra rudskogen der jeg også ja;) Det er rudskogen ja:D Johooo! Jaggu faen! Kan jo ikke være tilfeldig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 30, 2010 Kommer til og lage enda mer mos av gt5 en det forza 3 allerede gjør !!! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 3, 2011 Gleder meg.. Forza 3 er jo som nevnt her knall bra, så blir gøy å se hvordan det endelige resultatet blir.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 3, 2011 Bare å forhåndsbestille på cdon nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 10, 2011 Gleder meg også til Forza 4 kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 11, 2011 STAS! Også med Norsk bane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 11, 2011 Jeg bare vet at dette spillet ikke skuffer meg slik som GT5 gjorde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 16, 2011 Å jeg som solgt xbox`n fordi jeg trudde gt5 kom til å bli så bra at jeg ikke trengte den lenger: dum : Hadde det ikke vært for at ps3 har blu-ray, så hadde jeg solgt den med en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 16, 2011 Jeg har en til overs om du er gira? Har også en eller to med red rings, men de skal kunne gå an å lodde opp igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...