Forza Motorsport 4 annonsert

Anbefalte innlegg

Får slenge ut noen bilder av litt vag biler og. Legg merke til hvor lav golfen er : rock :

6218130531_39abccf8f7_z_d.jpg

6218653910_07988b2024_z_d.jpg

6218654178_7473bda85a_z_d.jpg

6218654466_77bdf06d23_z_d.jpg

6218654738_7f3b0db225_z_d.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om dette Forza 4 rattet er lansert enda, og hvor man eventuelt får fatt på det?

Snakker da om rattet med både pedaler og girspak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det er blitt større felg utvalg? Savna masse felger på 3ern.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om dette Forza 4 rattet er lansert enda, og hvor man eventuelt får fatt på det?

Snakker da om rattet med både pedaler og girspak.

Du kan forhåndsbestille her;

http://fanatec.com/

Hvor finner dere alle bildene henn?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker godt Forza spillene, men siden FM3 synes jeg det har vært en real melkeku, det er greit nok med hva spillet koster når man kjøper det, men man har jo brukt både 1 og 2 ganger så mye som det igjen for å kjøpe bil og banepakker, for ikke å snakke om at det koster 59kr mnd for å ha mulighet til å spille med andre (som e gratis på GT5 og PS3 generelt)

Og nå har de jammen meg lansert DLC pakker som man skal betale for før spillet i det hele tatt har kommet ut, slik at man har "day one" upgrades, med en muscle car pakke..

http://forzamotorsport.net/en-us/season_pass/

Så bilene er klare, og de kunne tatt de med i spillet, men alikevel ska de ta penger for at folk skal få tilgang til de, før spillet er lansert engang..

Boooooh...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så noen av bilene MÅ kjøpes, går ikke å vinne, finne i brukthandel osv?

Baner da..Må de å kjøpes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker godt Forza spillene, men siden FM3 synes jeg det har vært en real melkeku, det er greit nok med hva spillet koster når man kjøper det, men man har jo brukt både 1 og 2 ganger så mye som det igjen for å kjøpe bil og banepakker, for ikke å snakke om at det koster 59kr mnd for å ha mulighet til å spille med andre (som e gratis på GT5 og PS3 generelt)

Og nå har de jammen meg lansert DLC pakker som man skal betale for før spillet i det hele tatt har kommet ut, slik at man har "day one" upgrades, med en muscle car pakke..

http://forzamotorsport.net/en-us/season_pass/

Så bilene er klare, og de kunne tatt de med i spillet, men alikevel ska de ta penger for at folk skal få tilgang til de, før spillet er lansert engang..

Boooooh...

Kjøp deg Limited Collectors edition da vettu;) Så får du med de muskelbilene og noen flere...

Syns IKKE 160kr er krise for 60 (!) ekstra biler og nye baner...

Syns det er bra at dem lar spillet leve litt jeg, med å komme med nedlastinger utover, ingen er tvunget til å laste ned heller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som felgen er ganske så flush med bakskjermen :tilber:

6222781159_19a21f1e60_z_d.jpg

6222781649_8fc742fff0_z_d.jpg

6222781329_7c729721b2_z_d.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge! Fy som jeg gleder meg til å få dette :)

Sent from my GT-I9100

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også tenkte slik om Xbox live, at det koster penger i mnd og hele den pakka der.

Men når man først har vært borti Xbox live og går over til Ps3 sin online mulighet så skjønner man virkelig hvorfor det er verdt å betale lusne 59 kroner i mnd for xboxlive..

For Playstation online er faen ikke verdt det selv om det er gratis engang! Herregud for noe latterlige greier.. Ikke kan man prate sammen utenom om akkurat når man spiller med hverandre osv.. Det er seriøst tragisk. Solgte Playstation 3`en min jeg fordi jeg syntes det var heeelt tragisk!

Og en annen ting er at man ikke trenger å handle biler, men hvis man vil så har man muligheten. MYE bedre enn Gran turismo som har fåtall med biler man kan faktisk sitte inni.. Men det kommer jo nå da, etter utallige oppdateringer og når alle er lei av å spille det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok til å kjøpe updates/DLC denne gangen også, har jo gjort det hele veien fram til nå... Men de kunne nesten like godt ha solgt en full pakke utgave da, som hadde gitt muligheten til å spille online samt fått updates frem til neste Forza kommer ut. Men da hadde den jo kostet mellom 2 og 3000 kroner i en engang, istedenfor å dra det ut over 2 år.. for totalen blir jo det samme :)

For de som bruke Gold tli andre spill og tjenester, så får de jo litt mer valuta for pengene da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg mail ifra Elkjøp om at spillet er på vei til meg allerede :D :D :D :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg mail ifra Elkjøp om at spillet er på vei til meg allerede :D :D :D :D

ÆSJ! håper det er ett tomt cover du får :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager å være den kjipe, men du får melding fra Elkjøp når den er ferdig pakket slik at den er klar for utsendelse til torsdag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager å være den kjipe, men du får melding fra Elkjøp når den er ferdig pakket slik at den er klar for utsendelse til torsdag ;)

Njææ, får se i postkassa i dag..

Sto dette i mailen:

Vi takker for din bestilling hos Elkjøp!*

Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag.*

Og uansett så skal egentlig elkjøp starte å sende i morgen, ifølge nettsiden dems :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker!

Gleder meg til å sjekke postkassa etterpå ;)

Ikke at jeg får spilt noe, men skal sende bilde av coveret hver dag til Henrik :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen steder som har igjen limited boksen? Mangler siklesmekke for å klare meg resten av dagen.. herremilde jeg gleder meg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte hente mitt i sted bare for å sikle litt på coveret jeg også.. bli lange fire timer på jobb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CDON.com har enda ikke sendt ut spillet. Ei heller klargjort det for utsendelse. Og til min store skrekk så har jeg enda ikke mottat min siste forsendelse som ble sendt den 28/9-11!!!

Tror ikke jeg vil ha noe mere med CDON.com å gjøre mere etter å ha mottat Forza4, makan til dritt butikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CDON.com har enda ikke sendt ut spillet. Ei heller klargjort det for utsendelse. Og til min store skrekk så har jeg enda ikke mottat min siste forsendelse som ble sendt den 28/9-11!!!

Tror ikke jeg vil ha noe mere med CDON.com å gjøre mere etter å ha mottat Forza4, makan til dritt butikk.

Release er ikke før fredag! Man "skal ikke få det" før fredagen. Alt før er bare bonus. Om de sender imorgen så er spillet i postkassen på torsdag eller fredag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.