#126 Skrevet Oktober 11, 2011 Release er ikke før fredag! Man "skal ikke få det" før fredagen. Alt før er bare bonus. Om de sender imorgen så er spillet i postkassen på torsdag eller fredag. Veit det, men er flere som allerede har mottat spillet, og cdon.com bruker mere enn 3 dager på å komme ut til kunden pga posten, så regner med å ha spillet på lørdag. Om ikke posten roter bort enda en pakke fra cdon.com Er hele innstillinga til cdon.com som tar livet av meg. Er kunden sitt ansvar å spore opp brevet med innhold som er borte i posten, om man ikke vil vente i minst 16dager fra avsender datoen! Men man har jo ikke noe tracking nummer og ikke vil posten informere meg om jeg har noen pakker/brev registrert i systemet sitt heller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Oktober 11, 2011 Gleder meg. Skal innom elkjøp i lunsjen på fredag ja Dere får starte opp vwaudi-club norge klubben dere som har fått spillet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Oktober 12, 2011 Fader meg ¨så rått det spillet her.. ble sittende fem timer i går gitt :-) ! anbefaler gamezone.no for dem som ikke har brukt dem enda ? har alltid handlet derfra siden jeg kjøpte box og får alltid spillene tidlig da de går ut ifra 2-5 sende dager, ! og sender tidlig for å sikre at kundene har dem til åpnings dagen :-) ! men uansett , forza 4 er verdt pengene ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Oktober 12, 2011 Mitt er enda ikke gått til pakking hos CDON, jævlig irriterende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Oktober 12, 2011 Da har jeg også mottat det Mangler bare å legge gulv på kjøkken, stue og gang- Liste hele leiligheten, henge opp tv på vegg +++ før jeg starter å spille! Snakk om motivasjonsløfter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Oktober 12, 2011 ^Misunnelig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Oktober 12, 2011 Tror mitt kommer imorgen, da blir det nok glemt alt som heter sosialliv, trening osv. Gleder meg til og prøve RS2!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg hadde satt av helgen til intens gaming, men så kom det et hasteoppdrag med å lage og montere bildekorer på et par firmabiler, så helgen ryker nok i det.. Men på andre siden så går jeg da 16000kr i pluss i forhold til planen, så Hello Fanatec clubsport med alt av tilbehør sier bare jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Oktober 12, 2011 Vi får arrangere noen konkurranser fremover. Kanskje lage en egen Forza 4 tråd som ikke heter Forza Motorsport 4 annonsert? Lage noen fete biler etc. til vinnerne.. Jeg brukte en del timer på å lage gatebiltaxien etc i forza 2 og 3. Og de har solgt som hakka møkk i storefront 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Oktober 12, 2011 Får mitt i posten idag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Oktober 12, 2011 Utsolgt for limited editon over hele fjøla... buuu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Oktober 12, 2011 Det får briste eller bære! Har nå bestilt spillet, så får fruen akseptere at det blir noen visa transaksjoner fremover for å kjøpe spillinnhold! jiZ det kribler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Oktober 12, 2011 Urk... Lurer på hva CDON driver med om dagen? Har bestilt derfra flere ganger før og alltid hatt det jeg har bestilt en til to dager før release. Men ser til min store forundring at det ikke er pakket en gang. Urk, håper jeg har det på fredag, ellers er jo hele poenget med å forhåndsbestille borte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Oktober 12, 2011 Samme her Rune. Bestilte fra CDON, nettopp fordi jeg har bestilt tidligere og er fornøyd med servicen demmes. Enda ikke dukke opp noe beskjed hos meg.. å jeg bestilte igår.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Oktober 12, 2011 Ikke fått noe ennå jeg heller,første og siste gang jeg bestiller i fra CDON. Men ser at ordren min pakkes nå,får det vell på lørdag da håper jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg har gjort som på både Forza 2 og 3, fått de til å legge det av på min lokale spillsjappe, denne gangen expert. Jeg får det kanskje ikke 1-2 dager før som noen andre, men jeg får det garantert på releasedagen, istedenfor å risikere å sitte med sjegget i postkassa, og ikke spillet, på releasedagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Oktober 12, 2011 Orderen min og pakkes nå, vet cdon er litt trege på oppdatere status så den kan for alt jeg vet være sendt alt... alltid pleid å få ting på dagen det lanseres eller dagen før fra cdon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Oktober 12, 2011 Sendte en liten påminnelse til CDON jeg, så får jeg se om de får ut fingern... Poengterte på en hyggelig måte at å hvis kundene ikke har mottatt pakken på releasedagen er hele vitsen med å forhåndsbestille borte. Får håpe det står sendt i løpet av kvelden om ikke annet... Da bør det være framme på fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Oktober 12, 2011 Orderen min og pakkes nå, vet cdon er litt trege på oppdatere status så den kan for alt jeg vet være sendt alt... alltid pleid å få ting på dagen det lanseres eller dagen før fra cdon Det mener jeg også,så det var flere som fikk Forza 3 på release dagen i fra CDON. Så håper det dukker opp på Fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Oktober 12, 2011 Det mener jeg også,så det var flere som fikk Forza 3 på release dagen i fra CDON. Så håper det dukker opp på Fredag. Stemmer det kom på dagen det:) jeg og en kamerat var heldig finne spillet i en butikk 2 dager før husker jeg så måtte bare ha det og forza 3 ble dyrt det( med 2 spill, alle dlc osv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Oktober 12, 2011 Ikke noe svar fra spillsjappa.no enda. Jeg får prøve igjen imorgen. Om jeg ikke får spillet på fredag kjøper jeg LE i butikken og sender tilbake spillet når jeg får det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Oktober 12, 2011 Tenk om man ikke får det før releasedatoen a!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Oktober 12, 2011 Da ble det å bestille fra Platekompaniet gitt... Fikk svar fra CDON om at min ordre desverre hadde feilet, og det er ikke mulighet til å bestille det på nytt fra de... Står bare overvåke på LCE... Får håpe Platekompaniet klarer å få sendt det ut i tide da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg er i hvertfall godt fornøyd med at jeg bestilte fra Elkjøp! Nå kan jeg sitte å se på koveret her hjemme istedenfor å se det på nettet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Oktober 12, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...