Forza Motorsport 4 annonsert

Anbefalte innlegg

Wow. Man skjønner at man skriver 2011 når man kan få spill 2 dager før release datoen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært innom Elkjøp Megastore og holdt av 1 av 2 limited editons som de skulle få inn :) Kunne hente når de åpnet kl.10.00 på fredag :) Må være fornøyd med det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest spent på kinect delen av spillet, kjøredelen vet jeg er bra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spurte CDON i dag hva som skjer, fikk dette svaret:

 

Takk for at du kontaktet oss.

 

Forza er dessverre forsinket fra leverandøren, og vi venter på eksemplarene våre. Vi vil sende de ut til alle som har bestilt så fort vi får de inn. Jeg kan derfor ikke garantere at du har det i hende på fredag, beklager dette.

 

Da blir det å jakte på det "vanlige" forza 4 i butikk på fredag... Er det noen forskjell på CD platene på LCE og vanlig? eller er alle bilene som følger med ekstra koder man løser inn? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok koder man løser inn ja. Pleier å være det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spurte CDON i dag hva som skjer, fikk dette svaret:

 

Takk for at du kontaktet oss.

 

Forza er dessverre forsinket fra leverandøren, og vi venter på eksemplarene våre. Vi vil sende de ut til alle som har bestilt så fort vi får de inn. Jeg kan derfor ikke garantere at du har det i hende på fredag, beklager dette.

 

Da blir det å jakte på det "vanlige" forza 4 i butikk på fredag... Er det noen forskjell på CD platene på LCE og vanlig? eller er alle bilene som følger med ekstra koder man løser inn? :)

 

Virker som det er kodene som skiller LCE fra vanlig. Hva står ordestatusen din som på cdon.com? Min står som pakket, men begynner å bli veldig skeptisk. Får håpe en av mine to LCE utgaver ankommer på fredag. Tok ikke sjangsen på å bare bestille fra cdon.com.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som det er kodene som skiller LCE fra vanlig. Hva står ordestatusen din som på cdon.com? Min står som pakket, men begynner å bli veldig skeptisk. Får håpe en av mine to LCE utgaver ankommer på fredag. Tok ikke sjangsen på å bare bestille fra cdon.com.

 

Står som "Varene pakkes"......................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står som "Varene pakkes"......................

 

Litt av noen luringer disse folkene hos cdon.com....................................................................................................................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. Jeg har også bestilt av cdon èn (1) gang før. gikk til helvete, skal aldri bestille derfra igjen. http://www.gamezone.no har funket fra meg. Men elkjøp og lefdal har alltid tilbud på releasedagen så pleier å stikke innom når de åpner hvis det er noen kule spill som kommer ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det i postkassa fra elkjøp idag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt står som på vei hos CDON nå!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå hatt spillet i 2 dager, og er strålende fornøyd.

Forhåndsbestillte det hos spaceworld.no og fikk det 4 dager før release :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WOOOW. Fikk telefon fra spillsjappa.no nå. Espen som jobber der kommer med spillet personlig etter jobb og leverer det til meg!!! Beste kundeservicen jeg har vært borti noen gang.

 

Han skal få en vin, det er helt sikkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekstra materielle i LCE pakka, er det mulig å få dersom man kjøper det vanlige? Tenker da på ekstra kodene for bilene.

 

Bestilt fra 3 steder nå, blir nervøs av det hele. Er som å sette 5 000,- du ikke har råd til å tape på at Rosenborg slår Man U.. haha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står at mitt spill er sendt i fra CDON nå,hvor mange dager tar det før spillet ligger i postkassen da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å være vanskelig å få det uten å kjøpe LCE.. Klart mye man kan finne på ebay og slikt muligens da..

 

En ting jeg synes var kult var at om du var level 50 i forza3 så fikk du bonus i forza4, du fikk blant annet endel biler og 60000 i cash til å bruke og trimme biler og slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står at det er sendt hos meg også ifra cdon.

Det tar vel 1-2 dager med brevpost, så iløpet av morgendagen eller lørdag burde det komme hvis ikke posten roter fælt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info: Platekompaniet på Oslo City får inn 5 LCE. De åpner kl 10.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en annen ting som er genialt med 4rn er at man kjører seg opp til gratis trim deler fra fabrikkene , så etter man har brukt en bmw / audi eller noe annet kan man trimme alle bilene de har uten at det koster noe :-) !! har spilt det en fem seks timer nå og har vel allerede en 10 maks trimmede biler ! eneste at jeg ble fra kjørt av en bmw 2002 med m3motor og turbo i går når jeg brukte en 711hk rs2 he he :-) nedtur !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Even: Skal nok få kjørt ifra RS2'n din jeg imorra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laget en ny tråd som vi kan bruke fremover for å avtale kjørekvelder, konkurranser etc :) Hvem i VACN er best i Forza? ;)

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=223891

 

Legg inn gamertag på den nye tråden slik at vi får lagt hverandre til og identifisert hverandre

 

Kom gjerne også med tips angående konkurranser etc.

 

Jeg kommer til å bruke credits for å stå for in-game premier på konkurransene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Even: Skal nok få kjørt ifra RS2'n din jeg imorra ;)

 

he he har mer på lur som får rs2 til å se moped ut jeg å :-) !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det INGEN butikker som har satt ut dette i hyllene ennå? :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

reservert 1 stk forza motor sport til meg.bare å hente i morra.gleder meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det INGEN butikker som har satt ut dette i hyllene ennå? :(

 

jeg prøvde meg på elkjøp på jessheim,men fikk ikke lov fordi butikken får en bot hvis di selger det før det skal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.