#26 Skrevet Desember 17, 2010 Rudi, med alt som har skjedd på Touranen min, har jeg vel rett til å mene det jeg vil ang. kvalitet på bilen?ny clutch og sving hjul på en bil som ikke ennå var gått 30K er drøyt... Det kan jo være clutch og svinghjul ikke likte helt kreftene tuningboksen ga da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 17, 2010 var ingen tuning boks da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 18, 2010 Jeg har kjørt over 20000km med kcr box uten feilslag.. starter i minus 20 også uten problem: rolleyes er snakk om en 02 a6 130tdi avf.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 18, 2010 Vw har nok sine feil og mangler ja, men det har jaggu de andre bilmerkene også. Jeg kjøper Vw pga følelsen jeg får når jeg setter meg bak rattet. Om bilen er 30 eller 5 år gammel spiller ingen rolle, følelsen er der. Ingen andre merker gir meg denne følelsen, så derfor blir det VW og ingen andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 18, 2010 Vw har nok sine feil og mangler ja, men det har jaggu de andre bilmerkene også.Jeg kjøper Vw pga følelsen jeg får når jeg setter meg bak rattet. Om bilen er 30 eller 5 år gammel spiller ingen rolle, følelsen er der. Ingen andre merker gir meg denne følelsen, så derfor blir det VW og ingen andre WORD:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...