#1 Skrevet Desember 12, 2010 (endret) Har endelig fått bilen på veien igjen men seff så har det oppstått et nytt problem. Det begynte med at turtallet på tomgang var helt bananas. Tok av LMM og den var rimelig herja inni: eek :. Satte på en fra en golf jeg har med samme delenr og denne bilen har jeg kjørt med så vet at LMM er i orden:). Starta kjørte lang tur alt var flott. Neste dag jeg skulle starte bilen på morningen så gikk bilen veldig ureint røk svart som pokker og gikk som ei snekke og stoppa av og til når bilen sto på tomgang og ved stopp i kryss. Satte tilbake den gamle og da gikk bilen som pokker igjen og alt var gull: klø : men holdt ikke til neste dag. I dag har jeg kjørt uten LMM og bilen går reint,bra og stopper ikke. Hva pokker er dette for noe tull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2011 Har endelig fått bilen på veien igjen men seff så har det oppstått et nytt problem. Det begynte med at turtallet på tomgang var helt bananas. Tok av LMM og den var rimelig herja inni: eek :. Satte på en fra en golf jeg har med samme delenr og denne bilen har jeg kjørt med så vet at LMM er i orden:). Starta kjørte lang tur alt var flott. Neste dag jeg skulle starte bilen på morningen så gikk bilen veldig ureint røk svart som pokker og gikk som ei snekke og stoppa av og til når bilen sto på tomgang og ved stopp i kryss. Satte tilbake den gamle og da gikk bilen som pokker igjen og alt var gull: klø : men holdt ikke til neste dag. I dag har jeg kjørt uten LMM og bilen går reint,bra og stopper ikke. Hva pokker er dette for noe tull. Fant du ut av problemet ditt? hadde sammeproblem med min golf 3. 2.0 gl som jeg hadde for noen år siden, ved en tilfeldighet gjorde jeg reint innsuget fra luftfilter og frem til gass-spjeld, lå litt oje der, dette løste vertfall problemet hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...