#1 Skrevet Mars 1, 2005 Lyset har gått på den innvendige tempgiveren for ute temp.Er det mulig å bytte denne pæra/dioden eller må man kjøpe nytt.Kosta vel ca 1100kr for ny dings. Bilen det gjelder er en S2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2005 Ja, det er ikke noe problem å bytte denne i en ny pære. Den må loddes inn, og så kan det være en utfordring i å finne en liten nok pære. Jeg prøvde å lodde inn en diode med innebygd 12v motstand, men den hadde litt liten spredning på lyset, så det ble litt mørkt i kantene på displayet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2005 Jeg kjøpte pære til min i en modell-butikk. Den var til små modell-tog. Bare å ta med den gamle så får du lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2005 Er denne pæra noe i likhet med de som sitter i reguleringsknappen for speilene? Der sitter det to bittesmå pærer som er loddet inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...