#1 Skrevet Mars 1, 2005 Var innom møller å spurte om de kunne kopiere ut koblingsskjema til meg i dag! fikk oppgitt denne adressa til hjelp er vel en del møller-folk her! noen som kan hjelpe meg? *oppgitt* dere som kan hjelpe blir belønnet i himmelen jeg vil bli ferdig med bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2005 Jeg prøvde også der, men jeg tror det koster penger. Fant ihvertfall ikke noe jeg, men det skal jo være der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2005 hørt om mange som har fått kopiert skjemaer hos møller, men d fikk ikke jeg! om noen kan hjelpe er jeg evig takknemmlig:) Motoren er en S4 motor med motorkode: AAN,..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2005 Send meg en PM med mail adresse eller MSN så skal vi nok få fikset det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2005 på erwin så kan du kjøpe manualer/koblingsskjemaer, koster sa €15 pr stk. En får da et kryptert pdf dok for nedlasting som en kan skrive ut etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2008 bumper denne Jeg får kun opp tysk som språk på erwin.audi.com og jeg er tydelig blind men jeg finner ikke hvor man kan velge engelsk språk heller.. noen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2008 Har elsawin på 8 plater, men ikke fått det helt til ennå. Så erwin er en grei plass å få det man ønsker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...