#1 Skrevet Desember 12, 2010 blir nesten litt imponert over kontrollen de har på de bilene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2010 Har kjørt litt før de gutta der ja Imponerende bane også. NOGET trang så det ut som men. Hvertfall for trang for min del enda. Har kjørt litt idag, men endte opp med en ødelagt diff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2010 ser moro ut det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2010 hvilke biler er det de kjører med, og hvor får man kjøpt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2010 dæven, dette var imponerende. hadde ikke klart å holde meg på banen ved vanlig kjøring engang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2010 hvilke biler er det de kjører med, og hvor får man kjøpt det? Tipper det går mest i Tamiya TT-01 D/R biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 12, 2010 hvilke biler er det de kjører med, og hvor får man kjøpt det? 1/10 biler. Selv har jeg en Tamiya TB02 som jeg drifter med. Er mange biler som egner seg. 4wd og driftehjul så er du igang. Her f.eks http://www.absolutthobby.no/product_info.php?cPath=23_35&products_id=1813 Sjekk også på Finn.no . Hender det er mange biler der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2010 Sykeste jeg har sett innen RC biler..dette var skikkelig imponerende!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 12, 2010 Anbefaler ikke nitro til drifting.. Der egner Elektro seg best;) Tøff video uten tvil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 12, 2010 DØDSFETT (enda en ting jeg må kjøpe...huff...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 12, 2010 Kjøpte en Tamiya TT-01D til nevøen min sist jul, og det er imponerende hvor mye den har tålt, kun forbruksdeler som dekk og karosserier som har tatt kvelden etterhvert som den har driftet og deiset i murvegger, fortauskanter og diverse.. Har vel brukt opp 6-8 sett med harde driftehjul, knekt noen lexankarosseri (det går til slutt) og brukt opp noen batteri. Som tamiya-veteran fra 80-tallet med Grasshopper, Hornet, Hot Shot, Vanessa's Lunch Box, BigWig, Clod Buster, Avante 2001 og diverse andre har jeg hatt min del av reparasjoner oppigjennom tidene, så jeg er imponert over de nye modellene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 13, 2010 Som tamiya-veteran fra 80-tallet med Grasshopper, Hornet, Hot Shot, Vanessa's Lunch Box, BigWig, Clod Buster, Avante 2001..... Good times!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 13, 2010 Tipper det går mest i Tamiya TT-01 D/R biler. Definitivt ikke. Her går det i toppmodeller fra Yokomo, HPI, Hot Bodies og andre store aktører. Her er det snakk om chassier til rundt 4000 nok som rullende chassier, som er laaaaang over TT01 hva gjelder prestasjoner og kvalitet. Bare se på karosseristolpene, dette er ingen billige Tamiyabiler. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 13, 2010 Definitivt ikke. Her går det i toppmodeller fra Yokomo, HPI, Hot Bodies og andre store aktører. Her er det snakk om chassier til rundt 4000 nok som rullende chassier, som er laaaaang over TT01 hva gjelder prestasjoner og kvalitet. Bare se på karosseristolpene, dette er ingen billige Tamiyabiler. Fabian Er vel en del TT01 Tamiya biler også som blir brukt har jeg sett Jeg har selv Tamiyabil, og denne duger i massevis for meg og mitt bruk. Er på en del RC forum rundt om, og TT01 blir jo veldig ofte anbefalt til nybegynnere og en fin bil å lære seg dette på. (Nå er det ikke filmen det er snakk om, men bil det brukes mye av ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 13, 2010 har en slik bil selv. virklig gøy å kjøre med, men man er nesten nødt til å ha 4x4. prøvde å koble ut forhula en gang, men da var det ikke mulig å kontrolere den og man fikk ikke noe fart. tamiya, kyosho og hpi er vel de største innen dette, hvertfall i norge. har også hatt et parr nitro biler, men disse har vert i litt større utgaver. Bilder av doningen: foresten til salgs ved rett bud:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 13, 2010 har en slik bil selv. virklig gøy å kjøre med, men man er nesten nødt til å ha 4x4. prøvde å koble ut forhula en gang, men da var det ikke mulig å kontrolere den og man fikk ikke noe fart.tamiya, kyosho og hpi er vel de største innen dette, hvertfall i norge. har også hatt et parr nitro biler, men disse har vert i litt større utgaver. Bilder av doningen: foresten til salgs ved rett bud:) Er dette en TT01 som du skal selge? Original? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 13, 2010 tto1 ja. ganske org. litt ekstra lys, og bedre elektronikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 13, 2010 Kjøpte 1:10 4WD på Biltema av alle steder for et par år siden. Siden jeg ikke gadd å kjøpe driftehjul, skar jeg ut deler fra en halvliters brusflaske og tredde utenpå dekkene. Passer perfekt, og funker FETT til å drifte med! Så det trenger ikke koste flere tusen for et leketøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 13, 2010 Pakketeip gjør også jobben...i hvert fall inne på teppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 13, 2010 Pakketeip gjør også jobben...i hvert fall inne på teppe. Det holder ikke mange rundene på asfalt eller betong. I know 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 14, 2010 Er vel en del TT01 Tamiya biler også som blir brukt har jeg sett Jeg har selv Tamiyabil, og denne duger i massevis for meg og mitt bruk. Er på en del RC forum rundt om, og TT01 blir jo veldig ofte anbefalt til nybegynnere og en fin bil å lære seg dette på. (Nå er det ikke filmen det er snakk om, men bil det brukes mye av ) Er mange som blir brukt ja, men de som setter seg litt lenger inn i det finner fort ut at DF03RA er et tusen ganger bedre alternativ. Men ja, har hatt 11 TT01 selv i ymse versjoner, og det er om ikke en bra bil, i hvert fall en av de mest solide bilene som finnes. Trapper og vegger er ingen hindring. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 14, 2010 Er mange som blir brukt ja, men de som setter seg litt lenger inn i det finner fort ut at DF03RA er et tusen ganger bedre alternativ. Men ja, har hatt 11 TT01 selv i ymse versjoner, og det er om ikke en bra bil, i hvert fall en av de mest solide bilene som finnes. Trapper og vegger er ingen hindring. Fabian Blir nok oppgradering til noe annet enn Tamiya på meg også etterhvert ja Hva er det som er en renspikka driftebil da? som er satt opp kun til drifting? Kunne tenkt meg et slikt chassi. Er sikkert ganske så mye bedre kan jeg tro ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 14, 2010 Blir nok oppgradering til noe annet enn Tamiya på meg også etterhvert ja Hva er det som er en renspikka driftebil da? som er satt opp kun til drifting? Kunne tenkt meg et slikt chassi. Er sikkert ganske så mye bedre kan jeg tro ja. Her er et hvertfall: HPI Pro D http://www.rcmart.com/catalog/rc-30904-prod-spec-p-28445.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 14, 2010 Hvorfor er Tamiya så dårlig? Vinner ikke de VM stort sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 14, 2010 Er ikke merket Tamiya som er dårlig.. Men for eks tamiya TT01 er en stor plasthaug uten noe som helst justeringsmuligheter osv ut av esken. Så den er ikke like god å kjøre med som en dyrere annen bil.. Tamiya er det ikke noe galt med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...