#51 Skrevet Desember 20, 2010 Sitter å ser på disse Tamiya bilene. Har ikkje holdt på so mykje med RC egentlig, men er litt intressert å prøve dette Hvilken av TT-01D eller TB03D er best for nybegynnere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 20, 2010 Sitter å ser på disse Tamiya bilene. Har ikkje holdt på so mykje med RC egentlig, men er litt intressert å prøve dette Hvilken av TT-01D eller TB03D er best for nybegynnere? TB03 er nok en bil med mer justeringer og mer muligheter enn en TT01 etter hva jeg har skjønt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 21, 2010 må elske touge banen de har laget her ass har bil å kjøre med, men elektronikken har brent seg litt, så den går fremover uten min tillatelse ja, den har fått heftig juling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Desember 24, 2010 Siden disse bilene er elektriske, kortslutter dem i vann/snø? Hvis man bestiller denne, hva mer er must å slenge med i bestillinga? http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXTHP6&P=7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Desember 24, 2010 Siden disse bilene er elektriske, kortslutter dem i vann/snø?Hvis man bestiller denne, hva mer er must å slenge med i bestillinga? http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXTHP6&P=7 Den er jo ikke på lager der da.. "Discontinued" Men ville ikke kjøpt RTR.. Mye av morroa er jo å bygge de Men ville kjøpt vanntett servo, fartsregulator osv.. Men tvler på at TT01(som er asfaltbil) har så mye å gjøre på snøen mtp bakkeklaring.. denne er vel litt mere allround tror jeg: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXWXX9&P=SM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Desember 24, 2010 Rc er utrolig fuun! bilde av min gamle! SUBARU: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Desember 24, 2010 Siden disse bilene er elektriske, kortslutter dem i vann/snø?Hvis man bestiller denne, hva mer er must å slenge med i bestillinga? http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXTHP6&P=7 Jeg har en traxxas slash og de er hvertfall "vanntett" , må si jeg var skeptisk til batteridrift men no tenker jeg at nitro er gammeldags, det har tydeligvis skjedd MYE på el-fronten de siste årene, og det kan vi sikkert takke el-bil forskning for. Med kombinasjon av batteripakker, motorer og drev kan man omtrent oppnå hva man vil med tanke på akslerasjon/toppfart, disse tre tingene er forholdsvis rimelige og - jeg er imponert. sjekk denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Desember 24, 2010 Er stort sett fartsregulator og mottagere som ikke tåler fukt. Servoer generelt tåler mye juling syns jeg. Kjørte lenge med en mottager pakket inn i en ballong, og det gikk fint. På tampen av "karrieren" kjøpte jeg dog utelukkende vanntette regulatorer: var litt vel moro å kjøre selv om det var en og anna sølepytt på parkeringsplassen. TT01 er ok å leke seg med på fin grus selv om det er asfaltbil, men på litt grovere underlag eller snø duger den ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Desember 24, 2010 Forøvrig helt enig med deg Christian. Jeg sverger fortsatt til EL og syns nitro er gammeldags. Når vi møttes til dyst på Gocart-banen i Malmedalen utenfor Molde, var det de med de enkleste el-bilene som fikk mest kjøretid. Gutta med nitro eller avanserte asfaltbiler med (for mye?) innstillingsmuligheter brukte vesentlig mer tid på mekking. Et greit poeng å ta med i vurderingen før man handler mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Desember 24, 2010 Huff ja...!! Har en nitro bil, men er som de her sier mere mekking og styring enn moro!! Men er moro når det først fungerer! Vi var en 3-4 stk som skulle kjøre sammen, var sjelden at alle fikk kjørt samtidig.... Har lurt litt på og kjøpe en elektrobil! Nitro bilen står jo stortsett bare og støver ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Desember 25, 2010 Jeg ser som oftest at når nitrobiler kjøres, så er det uten chassiet for å ha lettere tilgang til hva det no enn de skal oppi der kansje? Ikke misforstå, jeg digger alt som bråker og går på bensin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Desember 25, 2010 Jeg har hatt både elektro og nitro! Nitro var utrolig moro, sette inn større motor, effektannlegg osv.. Men ble mere skruing enn kjøring! Var umulig å få de til å gå skikkelig også.. Justering frem og tilbake, ble aldri helt bra. Elektrobilen var rett frem, bytte batterier og skrung etter krasj var vell eneste Tok frem en av mine gamle nitrobiler for 2-3uker siden.. Fikk den kun til å gå bra med gløderen i! Var pga for mye nitro i blandingen, men fikk ikke start på andre måter! Så har funnet ut at jeg skal kjøpe meg en Driftebil.. Fant meg en Yokomo Mrt4 tc som Fabian her annbefalte ovenfor TT01! Gleder meg til å komme hjem å prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Desember 25, 2010 Jeg ser som oftest at når nitrobiler kjøres, så er det uten chassiet for å ha lettere tilgang til hva det no enn de skal oppi der kansje?Ikke misforstå, jeg digger alt som bråker og går på bensin Karosseri mener du vel. Jeg har hatt både elektro og nitro! Nitro var utrolig moro, sette inn større motor, effektannlegg osv.. Men ble mere skruing enn kjøring! Var umulig å få de til å gå skikkelig også.. Justering frem og tilbake, ble aldri helt bra. Elektrobilen var rett frem, bytte batterier og skrung etter krasj var vell eneste Tok frem en av mine gamle nitrobiler for 2-3uker siden.. Fikk den kun til å gå bra med gløderen i! Var pga for mye nitro i blandingen, men fikk ikke start på andre måter! Så har funnet ut at jeg skal kjøpe meg en Driftebil.. Fant meg en Yokomo Mrt4 tc som Fabian her annbefalte ovenfor TT01! Gleder meg til å komme hjem å prøve Gromvogn ifht TT01 det der altså! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Desember 25, 2010 Har en xpress bil, den er ny med børtseløst , ikke montert, uten karosseri, selges med lipo baterier kr 2000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Desember 25, 2010 Gromvogn ifht TT01 det der altså! Fabian Ja får håpe det Skal bare skli litt rundt uttafor garasja uansett Er jo en plastvogn, som mesteparten av billig Rc.. Er denne du mener sant? Jeg vet ikke hvordan en tto1 og Mrt4 ser ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Desember 25, 2010 Karosseri mener du vel. Fabian ehh , ja det var vel itt vanskelig på den andre måten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Desember 25, 2010 Stemmer! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Januar 3, 2011 Ok, dette er ikke drifting, men gud hjelpe for et overmotorisert råskinn Se spesielt på 1:20, bilen letter bokstavelig talt fra asfalten ved å gi full gass når den allerede har bra fart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Januar 3, 2011 Sku hatt både en spoiler og en frontsplitter den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Januar 3, 2011 Når vi er på de "usaklie veier" En kjenning er over gjennomsnittet flink med slik elektronikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Januar 3, 2011 Hjelper ikke stort med wheelie bar heller, selv om det selges til disse her Her er og en fin en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Januar 5, 2011 Instant byggesett Tror det blir satsing på rolig drifting fra min side ja, ble en hopped-up TT01D med børsteløst oppsett på meg til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Januar 6, 2011 Takk skal dere f#%¤%&¤..me ha!! Etter å ha sett den E-Revo snutten så endte jeg opp med å bestille to stykker i fra Elefun...det var de spareplanene!!! Ikke akkurat typiske driftebiler, men de skal nok få kjørt seg litt i snøværet ja. Raska med noen LiPO pakker også for litt ekstra sprut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Januar 6, 2011 Jeg har nettopp bestilt meg denne saken:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Januar 6, 2011 Odd: hva skal du med to? du ser jo hva de tåler i den ene videoen. Savage`n var rå Robin, litt gale når du kan gasse i stykker gummien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...