RC drifting med stålkontroll

Anbefalte innlegg

Odd: hva skal du med to? du ser jo hva de tåler i den ene videoen.

Er kjedelig å kjøre aleine!!! ;)

Var ute og kjørte noen batterier i stad. Går så det griner selv på org. NiMH batteri og den blir fullstappa med snø over hele chassis...hehe Godt det er vanntett. Tok et bilde med telefon i stad etter endt kjøring. Skal se om jeg får lasta det opp.

Så heftig ut den Savage'n.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veeeeldig bort fra topic vi driver nå, men...

E-Revo etter et batteri ute i går kveld:

web.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde en sån savage 25 nitro 3speed før. hadde vel en toppfart på rundt 80-90. den dro også rundt når man ga gass i riktig fart. sinsyk artig bil. men solgte den desverre. angrer, men brukte den jo nesten aldri: gråter : men tror ikke naboene klagde på at jeg solgte den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe dekket som buer utover på midten. hadde du sett det bakfra hadde det set ut som en trekant. er jo bare skomgummi inni dekka på disse, så da blir det sån ved høy fart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er innforstått, det var bare mengden av ballooning som var greit i overkant av hva jeg noengang har sett :D :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen av dere som har noen erfaring med HPI Sprint 2 bilene?

eventuelt noe annet som duger?

driver å vurderer en da gata jeg flytter inn i til våren har asfalt! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.