hvor får jeg tak i disse felgene?

Anbefalte innlegg

Var det Touareg felger?

ja, ut ifra det jeg skjønte så er det det. mener siden av oemplus og jeg har per dags dato ikke sett disse i replica

39000 kr var vel dyrt og hvis det er uten toll kan du vel legge på 10000 kr til: eek :

Da har du plutselig masse flotte felger å ta av.Håper du finner noe du er fornøyd med Arve.

Du kan ikke dukke opp med samme felger neste år iallefall: haha : (Tuller Bare)

Ser fram til å se bilen live neste år å hva du har funnet på,blir nok bra: rock :

hehe, ja det er en smule dyrt. men det dukker nok opp noe på ebay. jeg samme felger blir det nok ikke. men så se litt hva jeg får tak i til en grei pris. har vel ikke skjedd så mye bilen i vinter. men vi får se når det kommer noen feriepenger om det ikke skjer litt da.

er jo lenge til sommeren, kan jo legge inn et søk på ebay med daglig oppdateringer på delenr på 20" felgen

7L9601025C 8Z8

og ev 9x20 Touareg

ja, skal gjøre det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare at felgene ikke har samme proposjoner som bilen, tatt fra et bilde som er zoomet mer eksempelvis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.