montere rs2 speil hjelp haster

Anbefalte innlegg

hdriver og skal montere rs2 speil på bilen min, og har lett igjendom forumet her mener at det skulle være en tråd her om montering av disse og kobling av lednings nettet, men finner den ikke,

Noen som har gjort dette, det jeg hovedsaklig trenger hjelp til er el nettet.

skal legge ut bilder av forskjelen etter på,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det virkelig ingen som veit??? pleas help

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte RS2 speil på caben i sommer. Da jeg kjøpte speila fikk jeg med orig RS2 el.nett. Dette regner jeg går ann å kjøpes origalt. OK, kanskje litt dyrer enn 'slike jukseløsninger' men hvor gud enkelt det er å montere det sammen.

Det som er forskjell på '80' og RS2 speil tilkobling er at 80 har flat mens RS2 har rund. For siste 0.5m med el.nett i dørene før speila er det slike hurtigkoblinger (5pins?) som man bare bytter ut med RS2 el.nett.

Tillegg må du huske å kjøpe inn speilmonterings adapter til å sku fast speila i dørene og lengre umbrako skruer. (tot ca 250,-?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det virkelig ingen som veit??? pleas help

på nordic audi skal det være en tråd om akkurat dette...har ikke tid til å lete nå, men vet at jeg har sett det. monterings instruks med bilder til og med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte RS2 speil på caben i sommer. Da jeg kjøpte speila fikk jeg med orig RS2 el.nett. Dette regner jeg går ann å kjøpes origalt. OK, kanskje litt dyrer enn 'slike jukseløsninger' men hvor gud enkelt det er å montere det sammen.

Det som er forskjell på '80' og RS2 speil tilkobling er at 80 har flat mens RS2 har rund. For siste 0.5m med el.nett i dørene før speila er det slike hurtigkoblinger (5pins?) som man bare bytter ut med RS2 el.nett.

Tillegg må du huske å kjøpe inn speilmonterings adapter til å sku fast speila i dørene og lengre umbrako skruer. (tot ca 250,-?)

det du sier er at hvis jeg kjøper 0.5 lednings nett som hører til i døre som hvis her http://www.audi-s2.ch/Berichte/styling/rs-spiegel/spiegel_5.html

så kan jeg bare plugge dette sammen uten om og behøve og gjøre noe som helst om koblinger på lednings nettet sånn ellers så kalt jukse koblinger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på nordic audi skal det være en tråd om akkurat dette...har ikke tid til å lete nå, men vet at jeg har sett det. monterings instruks med bilder til og med.

hva er linken til denne nordic audi siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det du sier er at hvis jeg kjøper 0.5 lednings nett som hører til i døre som hvis her http://www.audi-s2.ch/Berichte/styling/rs-spiegel/spiegel_5.html

så kan jeg bare plugge dette sammen uten om og behøve og gjøre noe som helst om koblinger på lednings nettet sånn ellers så kalt jukse koblinger

Jepp! Det er så enkelt. En kabel designet for RS2 med audi tilkobling i den ene enden og porsche i den andre. Plug and play. Anbefaler å bruke en slik kabel. For det blir kontete pgs den porche pluggen er liten og tynne pinner. Vel verdt investering!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Det er så enkelt. En kabel designet for RS2 med audi tilkobling i den ene enden og porsche i den andre. Plug and play. Anbefaler å bruke en slik kabel. For det blir kontete pgs den porche pluggen er liten og tynne pinner. Vel verdt investering!

husker du prisen???

har begynt og bygge om men en enkel ting og få det tilbake til det orginale da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker du prisen???

har begynt og bygge om men en enkel ting og få det tilbake til det orginale da

Kablene fulgte som sagt med speilene som jeg kjøpte brukt. Du må nesten høre med Møller hvor mye de skal ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det er en gammel tråd, men hva mener du med monterings-adapter? Er det selve "foten" på speilet du mener? Har rs2 speilene liggende, må bare få montert dem..

Og forresten.. Den lednings-biten du snakker om koster snart 1500,- per side fikk jeg beskejd om på møller... Noen som vet koblings skjema slik jeg kan "jukse-koble" desse???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det er en gammel tråd, men hva mener du med monterings-adapter? Er det selve "foten" på speilet du mener? Har rs2 speilene liggende, må bare få montert dem..

Og forresten.. Den lednings-biten du snakker om koster snart 1500,- per side fikk jeg beskejd om på møller... Noen som vet koblings skjema slik jeg kan "jukse-koble" desse???

det er to stykk små stål brakketer der du skrur ned i orginal skruene. så skrus speilet fast i den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er to stykk små stål brakketer der du skrur ned i orginal skruene. så skrus speilet fast i den.

ookay.. og dette fåes hos møller?

Noen som kan koblingen på det da? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet forskjellen på rs2 speil og porsche speil da? Hører snakk om at det er annen vinkel på dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.