#1 Skrevet Desember 13, 2010 Hei På min 1987 passat gt Syncro er det ettermontert bensin ebersprecher med ur/klokke. Det jeg lurer på er om noen der ute har samme type, og kan fortelle meg hvordan uret virket etc. skulle gjerne ha hatt bruks anvisning. Tipper at varmeren etc er fra ca 1990 pluss/minus. Uret ser ut som en klokke med en svart ring rundt som man kan dreie for å stille inn et rødt felt. Tipper dette røde feltet indikerer når varmeren skal starte. Så er det en hvit viser som kan justeres litt med en knapp i midten av uret.(Men får ikke rørt denne viseren mye: klø Knappen i midten kan dras ut og da lyser det et grønt lys øverts på uret. Knappen kan delvis også trykkes inn. jeg tenkte at for å justere viseren måtte man trykke inn knappen og dreie på den, men det går ikke. noen der ute som har peil på hva jeg snakker om help!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2010 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2010 fortsatt ingen som har en noe tilsvarende varmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2010 Ta kontakt med eberspacher eventuelt eberspaecher Norge Diskusjon om samme produkt på bilforumet.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2010 takk helge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...