#1 Skrevet Desember 13, 2010 Hei! Var en kar innom her med en feil på bilen. På displayet over åpne dører, så står bakluken og blinker konstant.. Har prøvd å la bilen stå uten batteri i 10 min, men feilen er der fortsatt. Låsen er ikke frosset og har ingen synlige skader, så vidt jeg så. Koblet bilen på VAG-COM istad og fikk opp 3 feilkoder på alarm. tok kopi av kodene men pc'n døde før de ble lagret: bh : jeg husker en av kodene som gikk på bakluken. tror det stod "Alarm triggered by luggage compartment sensor" Prøvde å trigge alarmen men den funket ikke.. kan denne sensoren ha en sammenheng med at bakluken blinker i dasjbordet? merket også at høyre blinklys ikke funket, kan det ha noe sammenheng? takker meget for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2010 Meget mulig microbryteren i låsen bak som tøyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2010 er det jeg tror selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...