#1 Skrevet Desember 13, 2010 Fikk montert inn et helt nytt (original-)batteri i bilen, på garanti fra VW,og etter 2 dager uten at bilen var i bruk, var batteriet dønn flatt. Det er et eller annet som tapper strøm etter at de jobbet med bilen med bytte av el-servo, men dette får VW-forhandleren finne ut av. Dette er vel 3. gang i løpet av 14 dagers tid at bilen må på verksted, pga batteriet, og at de ikke klarer å finne ut av hva som tapper batteriet. Vet ikke hva slags batteri dette er, annet enn at bilen er en 2.0 fourmotion Passsat 2009. Orker ikke glane under panseret da jeg begynner å gå lei....... Tenkte å la bilen stå i 3-4 dager nå. Spørsmål: Er et nytt (original-)batteri fra VW, som har vært helt tømt, skadet eller ødelagt på noe vis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2010 Har du henger feste, og trukket henger med feil på lysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2010 bare kaster ut noen ord ingen ekspert, men vis det gnistrer mye når du tar polen på batteriet må det vel være noe som trekker strøm. batteriet kan ha ein feil? ikke hørt om det, fullt mulig hvor kaldt er det ? kansje orginal batteriet ikke tåler minusgradene bly batteri mener jeg kan ta skade av å gå helt tomt. AGM eller Gelebatteri tåler mange utladninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2012 Jeg har en Passat 2006 modell og har de siste 2-3 ukene hatt problemer med at batteriet tapper seg sakte. Hvis bilen står i 2 dager uten å bli brukt så er batteriet flatt. Når jeg gjorde noen søk på problemstillingen så kom jeg over denne kommentaren: Har du henger feste, og trukket henger med feil på lysene? Jeg leide en henger for noen uker siden der lysene var ødelagt, så det kan stemme at problemene oppsto i etterkant av dette. Er det noen som vet hva som skjer når man trekker henger med ødelagte lys, og hva som skal til for å fikse dette i etterkant?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...