#1 Skrevet Desember 14, 2010 som topic sier..har en a6 2.7t som det står i servicehefte at jeg ajk motor men på motoren står det asj.er det noe jeg bør tenkte på eller ta hensyn til nå som jeg har demontert halve motoren for overhaling..noen som vet om det er samme motor så jeg plutselig ikke står her med deler som ikke passer.har bestillt alle delene til en ajk motor og ikke en asj som det står på denne så jeg har litt mageknip her:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2010 som topic sier..har en a6 2.7t som det står i servicehefte at jeg ajk motor men på motoren står det asj.er det noe jeg bør tenkte på eller ta hensyn til nå som jeg har demontert halve motoren for overhaling..noen som vet om det er samme motor så jeg plutselig ikke står her med deler som ikke passer.har bestillt alle delene til en ajk motor og ikke en asj som det står på denne så jeg har litt mageknip her:o Årsmodell har du? Etter det jeg kan finne så tilhører motorkode ASJ S4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2010 ASJ er motor fra Rs4:) Står det motorlode på blokka, eller bare på regreim dekselet? Kan jo bare ha vært byttet deksel en gang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2010 http://www.sun-diagnostics.com/intl/en/pdf/html/full_audi.html Trykk ctrl og F, skriv så inn ASJ og det kommer opp A4 og S4 A4 regner jeg med er RS4 siden den ikke er på lista.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2010 KJØRETØY PROD, ÅR KW HK CCM SYL MOTORKODER S4 quattro 09.97 - 09.01 195 265 2671 6 AGB, AZB Bensin RS4 quattro 05.00 - 09.01 280 380 2671 6 ASJ, AZR Bensin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2010 Nå vet ikke jeg hva som er forskjeller og ikke på disse motorene.. Men her er vertfall hva etka sier om motorkoden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2010 Hvor leste du av motorkoden på motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 14, 2010 bilen er seen 2000 modell og ble bytta motor på garanti når den var 6 mnd gammel.motorkoden står på selve motoren.ikke på noe deksler det var nå når biler havarerte at mekanikeren stusset litt på dette og ba meg sjekke det opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 14, 2010 står på toppen også har jeg fått beskjed om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 14, 2010 RS4 motor med A6 ECU? Kan jo vær så heldig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 14, 2010 RS4 motor med A6 ECU? Kan jo vær så heldig det var det mekanikeren mente og..men stusset på at ikke alt er som på en rs4 når det kommer til rør og lignende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 14, 2010 http://www.ibiblio.org/tkan/audi/RS4_Training_Guide.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...