justere lys Passat 3BG uten xenon

Anbefalte innlegg

Jeg finner kun to skruer for justering av lys på min passat, en for høyde og en for "bredde". Jeg skulle gjerne hatt fjernlyset høyere, mens nærlyset er høyt nok som det er. Er det en egen justering ? Eller må jeg tilte lampa for å få til dette ?

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fjernlysjustering nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg sliter med samme problem...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På a4 b5en min så brukte jeg bare den høydejusteringsbryteren inne i bilen når jeg ville ha langlyset høyere opp...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som fjernlysene beveger seg når jeg justerer innenfra bilen. Kun nærlysene som påvirkes. Skal prøve å justere selve lykta, og heller justere ned nærlysene.

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg sliter litt med det samme også, samt at de lyser svært sentrert mot venstre, men det er vel lett å justere med sideveis justeringa?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute å testa litt nå, den høyre lykta mi lyser greit i høyde, men veldig mot venstre. Den venstre lykta lyser alt for lavt. Justerte det jeg kunne med å tippe lykta, men gjorde ikke all verdens forskjell.

Neste steg blir vel da å "justere" pærene mot lykta med mellomstykker eller å slipe av.

Skal nevnes at dette er ettermontert xenon. så kan selvfølgelig være pærene som er problemet også. Var dog dårlig lys med halogenpærer også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samma "problemet" på Golfen. Og fjærnlyset er "fast" med nærlyset... Det følger etter på justeringa..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.