#1 Skrevet Desember 14, 2010 Har en Audi S3 -01 Motorkode: AMK. Skal sette på AEB topp med innsug fra SEM Motorsports big port,med støre turbo og eksos rør. Så æ lure på om råde boltene er 19mm eller 20mm. Om æ trenger å skifte rådene tenkte på 300 -350 hk i motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2010 Om du søker, så finner du sikkert en tråd der jeg spurte om trim til S3, kom ikke fram strl på råder, men my annet nyttig;) tror det er 20mm uten å være knallsikker. Kjøp S3 nylig eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2010 Det ER 20mm kryssbolter på BAM/AMK/APY som er s3 motorene. Hvis du skal ha utbytte av SEM manifoldet du snakker om så må du i overkant av 350hk og bør absolutt bytte rådene i samme slengen dvs at SEM manifoldet har et mye større forkammer slik at du kan oppleve "lag" ved relativt høye effekt uttak (300hk) fordi det vil ta ekstra tid å fylle opp forkammeret i motsetning til originalt innsugmani. Ditt oppsett med denne toppen og dette innsugsmanifoldet høres mer ut som 400++ i mine ører.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2010 Om du søker, så finner du sikkert en tråd der jeg spurte om trim til S3, kom ikke fram strl på råder, men my annet nyttig;) tror det er 20mm uten å være knallsikker.Kjøp S3 nylig eller? Har reparert en skade bil som æ ble ferdig med i sommer,S3 1999 svart med sota vindu . Har på gang en S3 2001 som æ tenkte å sette på AEB topp og på å trime lit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2010 Ahaa, e vell ikke den som står på øvre møllenberg eller rundt der en plass? Tenkt te å bynn å trimme min å no, artig med flere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...