Anbefalte innlegg

Har en Audi S3 -01 Motorkode: AMK.

Skal sette på AEB topp med innsug fra SEM Motorsports big port,med støre turbo og eksos rør.

Så æ lure på om råde boltene er 19mm eller 20mm.

Om æ trenger å skifte rådene : klø :

tenkte på 300 -350 hk i motoren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du søker, så finner du sikkert en tråd der jeg spurte om trim til S3, kom ikke fram strl på råder, men my annet nyttig;) tror det er 20mm uten å være knallsikker.

Kjøp S3 nylig eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ER 20mm kryssbolter på BAM/AMK/APY som er s3 motorene. Hvis du skal ha utbytte av SEM manifoldet du snakker om så må du i overkant av 350hk og bør absolutt bytte rådene i samme slengen dvs at SEM manifoldet har et mye større forkammer slik at du kan oppleve "lag" ved relativt høye effekt uttak (300hk) fordi det vil ta ekstra tid å fylle opp forkammeret i motsetning til originalt innsugmani. Ditt oppsett med denne toppen og dette innsugsmanifoldet høres mer ut som 400++ i mine ører....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du søker, så finner du sikkert en tråd der jeg spurte om trim til S3, kom ikke fram strl på råder, men my annet nyttig;) tror det er 20mm uten å være knallsikker.

Kjøp S3 nylig eller?

Har reparert en skade bil som æ ble ferdig med i sommer,S3 1999 svart med sota vindu .

Har på gang en S3 2001 som æ tenkte å sette på AEB topp og på å trime lit :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahaa, e vell ikke den som står på øvre møllenberg eller rundt der en plass?

Tenkt te å bynn å trimme min å no, artig med flere! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.