#1 Skrevet Desember 14, 2010 heisann har et problem me passaten min 1.8l 20v..tror de er luftmengdemåleren men høre me dere først. bilen sviver så VITT på tomgang og jeg såg på gasswieren framme at de har tatt wieren laaangt opp så de ska få den til og holde seg i gang? tar jeg gasswieren der den skal så vil ikje bilen holde seg på tomgang i helle tatt? når jeg gir gass så smeller det avogtil i luftfiltere? Tomgangsregulatoren så er gåen da kanskje?.. Beklage kanskje litt rot skrevet:-P Takker for hjelp på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2010 Sjekk om det er noen vacum slanger eller utluftningsslanger som er defekte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2010 har samme probleme med min a4 med 1.8 adr motor... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=200342 jeg hadde endel feilmeldinger å en eller annen slange som var knekt av, men har enda problemet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2010 hmm ja får vel sjekka litt ting..Tord du har jo problemet sånt av og til? jeg har de heileveien:-P.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...