#1 Skrevet Desember 14, 2010 ingen av vinduheisene virker på passaten når jeg bruker bryterene inne i bilen,men når jeg setter nøkkel i låsen og låser opp eller igjen og holder der så går alle vinduene,så strøm må være iorden regner jeg med. noen som vet hvor feilen kan ligge?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2010 Sjekk ledningskveila som går imellom døra og A-stolpen. Blir ofte brudd i disse. Kan være brudd i + ledninga til bryterpanelet . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2010 men ingen av bryterene på noen av dørene virker,så rart om de ikke skal selv om det er brudd til panelet i førerdøren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2010 Siden du kan låse av bryterene i bakdøren fra panelet i føredøra, regner jeg med alt går innom panelet i førerdøra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...