#1 Skrevet Desember 15, 2010 Hei. Noen som har kjennskap til denne bilen? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24476859 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2010 irriterer meg grønn hver gang folk ikke oppgir reg.nr. Bare jeg som automatisk ekskluderer et sånt kjøp om reg.nr mangler og er sensurert på bildene? Man blir jo mistenksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2010 Jeg bruker ikke og vise reg.nr for det er faktisk noen som får frastjålet bilene sine pga noen luringer ser annonsen, finner eiers navn og adresse og stikker og henter bilen.. Har skjedd, og vil skje igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2010 irriterer meg grønn hver gang folk ikke oppgir reg.nr. Bare jeg som automatisk ekskluderer et sånt kjøp om reg.nr mangler og er sensurert på bildene? Man blir jo mistenksom jeg reagerer litt på samme måte.. "hva er det han vil skjule : klø :" men det med tyveri er et godt poeng.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2010 jeg vil bare si at den A3`en var sinnsykt fin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...