#1 Skrevet Desember 15, 2010 Hvis noen av dere skal ut å fly, og har planer om å la bilen stå igjen på Geiteryggen, så ikke gjør det!! Det er flere innbrudd i biler der oppe hver uke, og de herjer fælt med bilene. Jeg går mye tur der oppe, og 3 ganger de siste ukene har jeg meldt om innbrudd i flere av de parkerte bilene der. De nøyer seg heller ikke med å slå inn en rute, men tar like godt flere på samme bil. Sist jeg ringte politiet sa de at de annbefalte folk å la vær å parkere der. Merkelig de ikke får tatt de skyldige, siden de har vært der veldig mange ganger nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2010 Hvorfor gjør folk sånn ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2010 Hvorfor kjøpe når man kan stjele? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2010 Frustrerende for de som blir lidende, de skyldige får det sjelden noen konsekvenser for. Tar du saken i egne hender blir det selvtekt og det reagerer myndighetene kraftig på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2010 Det er helt sprøtt at de har fått holde på så lenge som de har. Men desverre så er det så mye av hærverk og tjuveri etterhvert, at det er jo en selvfølge at man ikke får ha ting i fred mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...