Få bedre grep på framhjulene

Anbefalte innlegg

Makaroni (Marangoni) 4 ice eller nå hva det heter :P

 

Der har du svaret på hvorfor du sliter på vinterføret. Kjøp gode dekk istedet for det drite du har på nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har du svaret på hvorfor du sliter på vinterføret. Kjøp gode dekk istedet for det drite du har på nå :)

 

Er jo kjempe dekk! :P

Ser at i Narvik så sliter biler selv om dem har hakka 5 / 7 dekk på, men ja, dekkene mine er langt i fra de beste...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo kjempe dekk! :P

Ser at i Narvik så sliter biler selv om dem har hakka 5 / 7 dekk på, men ja, dekkene mine er langt i fra de beste...

 

Haha :P ja topp kvalitet det ja.

 

Men tipper det er billigere med nye dekk en ny bil, så ville ha prøvd det først :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo kjempe dekk! :P

Ser at i Narvik så sliter biler selv om dem har hakka 5 / 7 dekk på, men ja, dekkene mine er langt i fra de beste...

 

Haha :P ja topp kvalitet det ja.

 

Du stiller jo ikke så sterkt på snøføre med dekk som var dårlige allerede på båten over fra china :P

 

Men tipper det er billigere med nye dekk en ny bil, så ville ha prøvd det først :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil uansett ha en quattro da det blir vanvittig mye leking på vinteren, pluss at jeg er lei av B5en.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan også prøve å finne deg en vraket A4 og ta diffen fra den, og sveise. Blir som en hard LSD, men da skal du også være forsiktig ved pådrag i glatte svinger.

 

Kjapt og billig, skikkelig bilcross-stil, men det funker...

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sveisa diff i en dailydriver er bare håpløst.... fint rett frem, thats it

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

partic.jpg

 

Et sett slike av bra kvalitet koster ca. 1000,-

Hvis du ikke kommer deg frem med kjetting så kan du trøste deg med at de fleste normalt skodde 4wd heller ikke gjør det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg føler med deg. Bodde på Sildretunet og måtte opp den jævla bakken med Focusen min. Etter to år fikk jeg nok og byttet til A6 med Quattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjøper deg quattro så kommer du til å lure på hvorfor i all verden du gadd å kjøre forhjulstrekk på vinteren in the first place:p Anbefales!

Du får mange OK quattro vinterbiler til "studentpris", det eneste dumme er at når du først har hatt quattro er det vansklig å ikke velge det igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vell, har vært på jakt etter en Audi Coupe quattro ganske lenge nå.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.