#1 Skrevet Desember 15, 2010 Noen som vil ha pizza i morgen (torsdag)? Jeg er iallefall sulten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2010 bøøøømp, jeg er veldig sulten, men tørr ikke møte opp alene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2010 sitter i noresund, så det blei litt vanskelig å komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2010 Ooops.. Var litt seint inne i denne tråden, gett!! Sorry, Kristian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2010 Greit det.. Satt hjemme å gråt jeg.. Neida, så at ingen hadde skrevet noe, så da ble det pizza hjemme istedet.. Skal sparke Kristoffer i leggen litt mer for at han skal få opp tråden tidligere neste gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...