knekt feste fra hanskerom til luka

Anbefalte innlegg

Hei

har av all ting klart å knekke festet mellom hanskerommet å selve luka,må hele hanskerommet skiftes eller?.Slik utifra som jeg ser så er festet integrert i selve luka.

Noen som har peiling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg helt hvordan det ser ut, men om det er bare en del av plastikk går det ann å bruke plastlim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bytter bare lokket (luka). Når du kjøper ny må du flytte over låsemekanismen. Byttet på min B7 for noen måneder siden, og den ser lik ut som på B6. Enkel og rask jobb. Prøvde også å lime, men det varer ikke evig...

Vær obs på at demperen fort blir treg på denne, og kan føre til at hengslen knekker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,kjøpte du luka på møller?,hvor mye kostet det isåfall?,er jo så og si helt lik innvendig

B6 og B7 så vit jeg vet?.

Torjus: ja det er bare plastikken som har knekt,men om det bli tilstrekkelig nok med

plastlim,det er jeg litt tvilende på..for det har knekt helt kant i kant med luka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plastlim som proffer bruker holder bra det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,jaja er jo værdt et forsøk ;).

Har du kanskje noen anbefalinger til et bra lim eller? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg betalte 1600 for luka. Fant ikke en høgger i landet som hadde den, så er nok et vanlig problem..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,jeg har sett både i norge,sverige og danmark uten å ha funnet noe til salgs hos en høgger.

Litt rart egentlig at det er mangelvare hos dem..men jeg får prøve med lim først,så vis det ikke fungerer

så får jeg vel bare ta en tur til Møller å kjøpe det der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk trua på Jb-weld trur nesten jeg skal bestille meg det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.