#1 Skrevet Desember 15, 2010 Jeg er relativt ny her på forumet, og relativt ny innen bil. Prøver å lese meg til ting, men det er ikke alt jeg klarer å finne.. Så jeg lurer på følgene: Har coil med nr 078 905 101C i bilen min, 2,6L V6'er. Har skjønt som så at i tenningsmodulen (4a0 905 351A) sitter det bare 3 transistorer til å styre coilen med, og ser også at det bare er en plugg med 3 pinner inn på coilen. Men hvordan fungerer det i praksis? Vil coilen gi gnist på to og to plugger samtidig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2010 Ofte at 2 og 2 syl får gnist samtidtg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2010 Vil ikke det gi forkorta leve tid på tennpluggene? Blir jo da dobbelt så mange tenninger som det hadde vært nødvendig med: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2010 Ingen med bensin v6'er som kan bekrefte eller avkrefte?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2010 Vil ikke det gi forkorta leve tid på tennpluggene? Blir jo da dobbelt så mange tenninger som det hadde vært nødvendig med: klø : Jo litt så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...