#1 Skrevet Desember 16, 2010 Kor er det billig og bra å sote bilen sin ein plass i Rogaland, helst på haugalandet, men evt stavanger går det også. Og går det ann å få bilen sota mens eg venter liksom ? Er ein audi a4 b5 avant som skal sotast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2010 Hadde hørt med solskjerming og reklame, Ronny - Dekoratøren, rumag, de som driver med sånt. Virker som pris varierer veldig. Fikk pris på 5600kr inkl.mva hos solskjerming og reklame for min A6 avant 98mod. Var ikke så galen pris syns jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2010 Ikke akkurat Haugalandet, men Flekkefjord er jo ikke så langt unna: http://aanasolfilm.com/ Bra priser, så det kan være verd å sjekke ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2010 Jeg kan også anbefale Åna Solfilm! http://aanasolfilm.com/ Er en kamerat av meg som driver med dette på heltid nå! Han kjører også hjem til folk og monterer hvis jeg fårstod han riktig.. Kanskje litt langt å kjøre opp til haugalandet for en bil da!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2010 Ja, det var jo ikke akkruat dyrt.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2010 Vi er 2 i haugeusnd med A4 b6 som kunne tenkt å sota..Var fin pris dette..Kan fixe lokale til å stå i og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2010 Vi er 2 i haugeusnd med A4 b6 som kunne tenkt å sota..Var fin pris dette..Kan fixe lokale til å stå i og.. Eg har tenkt å sote vinduene på bilen min også. men synes prisene er litt høye.... http://aanasolfilm.webs.com/priser.htm hadde jo bare heilt utrolig lav pris: klø : kossen kan prisen variere så mye fra bedrift til bedrift? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2010 bra priser! Faen at jeg ikke stakk innom der når jeg hentet bilen =/ Klarte også og læse analsofilm.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2010 Skal høre med han om han er villig til å ta turen opp og ta noen biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 17, 2010 Trenger å sote ett par vinduer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 17, 2010 Skal høre med han om han er villig til å ta turen opp og ta noen biler.. Gjør det du:) Vet om flere også som skulle ha sotet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 17, 2010 Han kunne ta turen opp på nyåret,skal høre nærmere hvor mange biler han kan ta o.l så lager jeg en ny post ang. dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 17, 2010 Han kunne ta turen opp på nyåret,skal høre nærmere hvor mange biler han kan ta o.l så lager jeg en ny post ang. dette.. Kanon,trenger å sote 2 vinduer på nybilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 17, 2010 sko ha sota ett par eg o trur eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 17, 2010 Da var det på gang.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2164828#post2164828 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 18, 2010 Noen som vet hvordan det er med EU godkjenning når du har sota vinduene? Noen verksteder som godkjenner det når du har det på frontrutene? Har det noe med hvor mørke de er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 18, 2010 Reglene er vel nokså klare. Solfilm foran B-stolpene er IKKE tillatt. Om noen verksteder velger å la det passere, DET er en annen sak. Sikkert mange som vil komme med mer eller mindre kreative forslag om å vise bilen med vinduene nede, ta ut sikringen på el.vinduene (om du har det) etc. Alternativt kan man ha 2 sett med sideruter foran. Ett sett med film og ett sett uten film. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 19, 2010 Reglene er vel nokså klare.Solfilm foran B-stolpene er IKKE tillatt. Om noen verksteder velger å la det passere, DET er en annen sak. Sikkert mange som vil komme med mer eller mindre kreative forslag om å vise bilen med vinduene nede, ta ut sikringen på el.vinduene (om du har det) etc. Alternativt kan man ha 2 sett med sideruter foran. Ett sett med film og ett sett uten film. Reglene er klare ja. Spørsmålet er vel bare om noen kan svare på hvor nøye disse praktiseres av verkstedene ved EU kontroll? Det er vel en del her inne som har soting helt frem? hva gjør dere hvert 2 år? Får dere bilene godkjent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...