#1 Skrevet Desember 16, 2010 (endret) Lyset i km stand telleren har gått, og lurer derfor på hvilke pærer som sitter i den? Edit: Triptellerbelysning, glødelampe. Delenr: 4A0 919 040 C 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2010 Lyset i km stand telleren har gått, og lurer derfor på hvilke pærer som sitter i den? Denne du ser etter? eller i selve trip/kilometerteller?(Røde displayet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2010 Er i selve tripteller-displayet ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2010 Er i selve tripteller-displayet ja Hmm, mener dette er en hel enhet. At du må bytte hele. men det er sikkert noen her som har mer greie på enn meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2010 Kan ikke huske å ha sett noen løs pære til det displayet når jeg demonterte mitt instrumentpanel. Så er nok en hel enhet det gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2010 Som faen det da... Hvis jeg da bytter denne, vil da kmstand for min bil komme opp der? eller vil den starte på nytt da, hvis det er en ny en?' Og hvor kan jeg skaffe meg en slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2010 kjøp pære du! dra på møller å handle koster vell 29 kroner om jeg ikke tar feil.. gjorde dette på min for noen uker siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 17, 2010 kjøp pære du! dra på møller å handle koster vell 29 kroner om jeg ikke tar feil.. gjorde dette på min for noen uker siden Har du et delenr for den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 17, 2010 105 283 01 er dt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...