Anbefalte innlegg

For å få ventingen på nybil fra Tsjekkia til å gå minimalt fortere, har man begynt å lete etter felger.

Fant et sett på blocket som jeg fikk forferdelig lyst på, men Skoda'n har jo 5x100(etter hva jeg har forstått).

 

http://www.blocket.se/goteborg/OZ_Racing_falgar___dack_30882543.htm?ca=3&w=3

 

Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne noe lignende ?

 

/ Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antar det er en Fabia II du har kjøpt deg? (Kjekt å vite)

 

Da Skoda introduserte modellen kjørte de også kampanje på hvitt tak og opsjonen med å bytte ut de originale 16" felgene med nettopp disse OZ racing felgene i 16" for et mellomlegg på rundt 6000kr tror jeg det var. OZ skal man etter hva jeg vet kunne få via Møller/Møllers leverandører, så det kan være du kan forhandle deg frem til en god løsning der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det :)

 

Fabia Active med 105hesters diesel!

 

Må nok høre med selger om dette med felgene

Mange takk for informasjonen Ola :D

 

 

Antar det er en Fabia II du har kjøpt deg? (Kjekt å vite)

 

Da Skoda introduserte modellen kjørte de også kampanje på hvitt tak og opsjonen med å bytte ut de originale 16" felgene med nettopp disse OZ racing felgene i 16" for et mellomlegg på rundt 6000kr tror jeg det var. OZ skal man etter hva jeg vet kunne få via Møller/Møllers leverandører, så det kan være du kan forhandle deg frem til en god løsning der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et meget riktig valg til bilen: ja :. Spør du meg burde det ha vært ei fotnote i Kjøretøyforskriften for nye Fabiaer at de måtte være røde eller grønne, ha hvitt tak og ha slike felger;). Originalen som rallybilene bruker heter Rally Asfalto og er uten TÜV og utvalget av ulike ET er bra. Den sivile utgaven, Superturismo WRC, har TÜV.

Forresten kom Polo 9NF i GT Sport-utgave med lignende (men ikke helt like) felger i 17'. De kan også være et greit alternativ, selv om det fort kan se litt Cubus ut sammenlignet med originalen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.