#1 Skrevet Desember 17, 2010 Bilen det gjelder er en A8 D2 og jeg vet det skal være ett relativt kjent problem på disse at hanskerommet rett og slett ikke lar seg åpne i ulåst tilstand. Sitter selv med problemet og før jeg bryter, bender og banner altfor mye på dette satser jeg på at noen her på forumet kanskje har vært borti samme problem. Noen triks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2010 Fikk opp hanskerommet og justerte låsen så nå er alt i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2010 skriv gjerne hvordan du gikk fram så du evt kan hjelpe andre med samme problem seinere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2011 Heldigvis så glapp låsen da jeg tok tak i lokket og dro det mot meg med en kraft jeg mente var mindre enn hva som ville skapt varig deformasjon (holdt samtidig inne knappen selvfølgelig). Demonterte så hanskerommet og skrudde av låsen, vred låsen ett par turn mot klokka (man ser låsen bevege seg lenger ut fra innfestningen mot wirèn). Monterte alt sammen igjen - låsen fungerer og knappen er stram og fin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...