#1 Skrevet Desember 17, 2010 Hei! Har en passat 02 mod, steisjonwagen. Får ikke vinduspylerverske frem til rutene. Probelemet har kommet gradvis. Har måtte røske litt i hendelen for at det skal komme en skvett i ny og ne, men nå er det helt slutt. Når det først kommer noe, kommer det mye, så jeg tror ikke frost er problemet. Har tatt ut pumpa og den fungerer når den får direkte strøm, har sjekket sikringen(håper det er den riktige). Så pumpa får da ikke strøm. Kan det være dårlig kontakt i hendelen? Alle andre funksjoner enn spylerveske til frem og bakrute funker på den. Et kjent syndrom på kalde biler? Mvh Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2010 Hei, Har hørt noen rykter om at airbag, ratt osv må tas av for å bytte vindusvisker hendel/bryter. Noen som kan bekrefte dette? Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2010 Du må ut med Airbag og Ratt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2010 Du må ut med Airbag og Ratt ja Må da være unødvendig mye jobb, men får bare sette til! Er vel en "omdreiningsteller" som ikke må køddes med. Har du eller noen andre her inne tilgang til et eksplodert bilde av dette som kan legges ut her? takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2010 Er du helt sikker på at det ikke har frosset? Høres jo veldig ut som frossen-spylervæske-symptom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2010 Er du helt sikker på at det ikke har frosset? Høres jo veldig ut som frossen-spylervæske-symptom Rimelig sikker på det ja. Det hele starten sist vinter. Fikk ikke veske frem til frontruta. Sjekket litt rundt og det endte med at jeg byttet om retningen på strømmen til pumpa med et par ledningstomper. Jeg kunne da bruke bryteren til bakruta for å pumpe til frontruta. Dette fungerte gull frem til nå igjen. Det virker derfor for meg at det noe dårlig kontakt et ellet annet sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...