Anbefalte innlegg

Jeg har en 2000 Audi TT roadster 2 fwd (import fra Tyskland). Jeg trodde alle disse fikk ESP og hekkvinge ettermontert, hekkvinge har den + en knapp det står ESP på. Men lurer heller på om den ikke har ESP men ASR (antispinn). Jeg aner ikke om ESP-systemet er i ustand siden lampa som er en gul trekant med pil rundt ikke lyser. Den var inne og fikk fikset en ABS-sensor tidl i år på en av bakhjulene og jeg har ikke hatt behov for ESP før nå som det er så himla glatt. Er det noen som vet om jeg kan kreve Møller for å få ettermontert ESP nå? Hvis det viser seg at den har en defekt ESP-system, hvorfor er det ingen feilmeldinger? (Må nevne at det er så mange døde piksler at jeg ikke skjønner alt det som står i det firkanta displayet). Det skjer ingenting ved å trykke på ESP-knappen, bortsett fra det begynner å lyse den gule trekanten. Er dette noe som en kan finne ut med VAGCOM?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle disse ble shippet tilbake for montering av esp og spoiler som du skriver. Enheter den ikke nå er det nok noe galt. Tviler på at det finnes noe garanti på dette så lenge etter. Vagcom er sikkert fint å starte med her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør i ring å se om bilen går annerledes når du trykker på knappen. (sklir ut)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får stikke innom Møller i morgen å få lest av minnet. Noen som aner hva en ny ESP-hjerne koster? Kan tyde på det er der feilen sitter siden jeg ikke får feilmelding om noe er galt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.