#1 Skrevet Desember 17, 2010 hei ny medlem her ,min lidenskap er vw å audi og mc. har kjøpt en audi a6 avavnt 2,8 quattro med allt utstyr utenom gps ,tripronic finns også,fin å digg bil ga 10 lapper for den,noe som skjer en gang i livet:)virker i bra stand. tok den på kontroll forrige uke fikk mangel på 3 ting:)) ble grundig sjekket. lekkasje v calipper bak,1 slapp lenkearm,lave lys vel tilbake til spørmålet er xenon på nærlys på denne disse justerer seg ikke opp slik de skal gjøre? noen tips her hvor en skal begynne? kan en evnt bare justere opp lys manuellt på denne? noen i østfold som kan ta en diagnose? mvh glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2010 Er vel høyderegulerings sensor på et eller fler av hjulene.. Bare å få kjørt en diagnose så ser du hvem som er ryki.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2010 Står en sensor på venstre forhul og bakhjul. kjører du en Vagcom test ser du hver som er gåen. Da er det bare til å bytte den, slette feilkoden og det skal funke igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2010 takk for svar prøve det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2011 hei tok en diagnose på bilen pga xenon lys ikke løfter seg opp,fikk opp på diagnose venstre bak føler sto open or short to ground, vel byttet den i dag men ikke noe bedring. antar kabel brudd er grunnen da ,i følge diagnosen nå har den kun 0,12volt inn på føler bak.den foran hadde 3.16 volt. feilmeldinger er slettet etter montering av den nye noen som har vært borti noe lignende? tips mottas med stor takk:tilber: mvh glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2011 Slett ikke uvanlig med kabelbrudd mellom sensor og styring i følge Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2011 dette virker nesten som akkurat samme feil som det jeg hadde på min 2002 passat. Når jeg startet bilen gikk de ikke opp til dit de skulle. dette kom da jeg hadde senka bilen. Koblet meg opp med vag-com, å fant ut at den ene sensoren var ikke var innenfor sin verdi. Løftet jeg litt i bakskjermen gikk lysa opp. fant ut at jeg måtte "modifisere" litt, så fant meg ett tynt flattstål som jeg la på sensor på bakstilling, slik av sensoren kom innenfor sin verdi. etter det var det aldri ett problem lenger. (beklager om det ble litt dårlig forklart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2011 Har hatt samme problem på min gamle A6, der var det brudd i ledningen til sensoren. sjekk grundig kvar leder som går til føleren, klipp gjerne litt vekk fra beskyttelsestømpa som ligger rundt. Det er ikkje alttid like lett å finne, lederne kan vere eira av inni kabelstrømpa uten at det syns på utsida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2011 Vanlig med kabel brudd/irr ja:) bare å starte å lete.. gnissningspunkter er de vanligste stedene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2011 (endret) hei ok takker gutter sjekke litt i morra,hører fra meg he he fikk tips om rele til heving av lys å noen som vet hvor det sitter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 9, 2011 var brudd i kabel er mer liv i de nå takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...