#1 Skrevet Desember 17, 2010 fikk høre en teori om at det var no svinghjulgreier? noen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2010 fikk høre en teori om at det var no svinghjulgreier? noen som har noen tips? Er nok svinghjulet som ikke tåler kreftene... Er ikke uvanlig ved chip/effektøkning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2010 Def dobbelmasse-svinghjul vibrerer mest ved hardt gasspådrag ved lave turtall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2010 det var det jeg fikk høre av stian hos chipsenter også men noen som vet om ett enkelmasse svinghjul som passer på min B6 2002 mod 1,8t? driter langt i komforten vil ha en motor og drivverk som funker som en gokart:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2010 Mener på Rs4 svinghjul passer på din hvis jeg ikke tar helt feil? Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2010 Mener på Rs4 svinghjul passer på din hvis jeg ikke tar helt feil? Anyone? Noen som kan bekrefte dette? Evt avkrefte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2010 hørt det jeg også at RS4 svinhjul passer;) Men koster sånt orginalt da mån tro:P haha har ikke sjekka enda på jobben for det tror jeg ikke at jeg tørr se engang:P haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2010 hørt det jeg også at RS4 svinhjul passer;) Men koster sånt orginalt da mån tro:P haha har ikke sjekka enda på jobben for det tror jeg ikke at jeg tørr se engang:P haha I Norge skulle man vel tro sånt var lagd i diamanter ja:) men rs4/2.7 bt selges også i andre land :-D Men da må jeg spørre, er svinghjul likt på 1.9tdi 6t manuell? Jeg vet bare at jeg trenger ett TUUUUNGT svinghjul:) som tåler 250hk/500nm isj:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 18, 2010 JA noen som vet om ett svinghjul som er enkelmasse som passer min 2002 A4 1,8TQ AVJ motorkode som er chippet til ca 196hk ellerno..ikke vet jeg.! hehe og hvor jeg får tak i det og evt pris. Og kjøpe orginalt nytt er uaktuelt! da det koster ca 9000kr og ikke tåler det jeg trenger det til anyhow:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 18, 2010 I Norge skulle man vel tro sånt var lagd i diamanter ja:) men rs4/2.7 bt selges også i andre land :-D Men da må jeg spørre, er svinghjul likt på 1.9tdi 6t manuell? Jeg vet bare at jeg trenger ett TUUUUNGT svinghjul:) som tåler 250hk/500nm isj:) Kan bruke RS4 svinghjul, men da må starten skiftes mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 18, 2010 hvorfor må starten skiftes? klarer den ikke dra igang shitten? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 18, 2010 hvorfor må starten skiftes? klarer den ikke dra igang shitten? hehe Annet tannhjul iforhold til den som står der fra før;) Er rs4 svinghjulet tungt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 19, 2010 Ah...så starter og svinghjul fra B5 Rs4 passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 19, 2010 Men da må jeg spørre, er svinghjul likt på 1.9tdi 6t manuell? Blir overrasket dersom dette ikke er et dobbelmasse-svinghjul som ikke tåler slike moment du trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 20, 2010 Blir overrasket dersom dette ikke er et dobbelmasse-svinghjul som ikke tåler slike moment du trenger. Er 400nm ca nå.. Å etter det jeg har hørt fra experter her inne å der ute så er svinghjulets holdbarhet maxa nå Det er desverre kunn eldre audier som er overdimensjonert ;/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...