Anbefalte innlegg

Hei har funnet noen felger eg har lyst på:) Går disse på golf 6 med rett strekk på dekka? 8,5x19 et35 og 9,5x19 et38

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På motormann.no kan du iallefall se hvor langt de stikker ut og sånn i forhold til dem du har no.For å gi

en pekepinn.Om de tar i hjulbuen kommer vel ann på senken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det står i tråden der jeg spør om 9,5x19 et 48, at det var en som hadde 9,5 et 38 bak på sin golf v.

Regner med det går på din og da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk genial kalkulator den der på motormann.no. er det noen som vet standard dim på golf 6 gtd gjerne felgbredde og et.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vancouver er 7,5X18 et 51 om jeg ikke husker. OEM felg

 

9,5 ET38 må du valse. Lorinserne mine var 9 ET38, og det var på håret. Kjørte med smalt 215 dekk fra Pirelli

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vancouver er 7,5X18 et 51 om jeg ikke husker. OEM felg

 

9,5 ET38 må du valse. Lorinserne mine var 9 ET38, og det var på håret. Kjørte med smalt 215 dekk fra Pirelli

 

Lite sugen på å valse på en ny bil alså går det an å justere på camberen bak på golf 6? eller blir det problem med plassen innover da? 215 dekk blir kansje litt vel drøyt på 9,5 felg : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite sugen på å valse på en ny bil alså går det an å justere på camberen bak på golf 6? eller blir det problem med plassen innover da? 215 dekk blir kansje litt vel drøyt på 9,5 felg : klø :

 

Går ann å justere camber ja, hvor mye vet jeg ikke, men uansett begrenset på den originale skruen. Valsing et vel ikke drømmen på ny bil kanskje, men hva gjør man ikke for skjønnheten..

 

215 på 9,5", blir jo endel stekk det da.. Har du bestilt deg ny bil ennå?

 

9.5_215_35_19_Kumho.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk eg får sjekke div forum å se hva som er mulig og ikke til nå så ser det egentlig dårlig ut med tanke på 9,5x19 et 38 . har ikke bestilt noe bil ennå, men type er bestemt så tenkte å få sikret meg felger;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjør det, men husk at ikke alle som forteller hele sannheten om hva som er gjort for å få det på..

 

her er bilder av min med Helios på. De er vel 8,5X19 ET 45 om jeg ikke tar feil. Felgen du snakker om stikker 1,75 cm lengre ut enn dette. Dekkene på dette bilde er 225 fra Yokohama. Dekkstrekk er uansett nøkkelen, dette dekket var ikke spesielt smalt..

 

_MG_8748.jpg

 

_MG_8744.jpg

 

_MG_8742.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du er på denne siden av fjorden av og til kan du få prøve mine 9,5x19 et 35 på bilen. (med 235/35 dekk)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du er på denne siden av fjorden av og til kan du få prøve mine 9,5x19 et 35 på bilen. (med 235/35 dekk)

 

takker for et generøst tilbud skal tenke på det om eg en gang skal over fjorden. bilen er som sagt tiligere ikke kjøpt ennå så eg har egentlig god tid ennå vil bare sjekke litt rundt hva som går på:). har funnet noen mercedes felger eg har lyst på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.